DAGEN FRA HELVETE

Jeg vet virkelig ikke hvor jeg skal starte eller hvordan jeg skal formulere dette. Noen ganger vil man bare gi opp og legge seg ned. Det virker ikke som om noe kan gjøre det bedre, og i løpet av gårsdagen trodde jeg det skulle bli en slik onsdag…

Det som er så rart er at dagen startet helt perfekt! Vekkeklokken var satt til 08.00, men jeg våknet helt uthvilt av meg selv en halvtime før. Solen skinte, og alt var supert. Jeg hadde til og med husket å kjøpe kaffe dagen før, og rakk å se en hel episode av The Good Wife før jeg måtte dra til jobb. Her starter problemene. Etter å ha planlagt lunsjen min fra da jeg gikk ut døren hjemme og til tiden faktisk var inne fikk jeg en skikkelig nedtur. Jeg gikk på Zara, kjøpte meg et par slippers som jeg hadde tenkt på siden i går, men angret i det jeg prøvde de på tilbake i butikken. Okei, men da bytter jeg de bare. Nei, det gikk ikke for da var lommeboken min borte!!! Jeg fikk helt panikk. Jeg betalte jo på Zara og gikk rett tilbake til jobb, hvordan kan den ha blitt borte?

Jeg endevendte hele pauserommet, fikk kollegaene mine til å lete gjennom sine vesker, lette i alle skuffer og skap, så gjennom hele butikken, ringte Zara, gikk tilbake til Zara, gikk veien frem og tilbake til Zara tre ganger for å se etter den. Fortsatt borte. Okei, flott da må jeg sperre kortet mitt for tredje gang i år. Jeg som skulle kjøpe meg sjokolade i lunsjen og greier. Denne dagen er offisielt ødelagt. Jeg er bare litt overdramatisk, hehe. Det var ett sted jeg ikke hadde lett og det var under en bunke med varer, og ikke aner jeg hvordan den havnet der, men der fant jeg den! Jeg ble så glad, men i gledesrusen klarte jeg på en eller annen måte å knekke den ene neglen min tvers av. Derav ble den gleden kortvarig. Altså, det var bare så irriterende, og det å tro at man har mistet lommeboken med alt av kort, favoritt-leppestiften og så i tillegg brekke en negl var veldig mye kjipt på en gang! Ja, jeg er såpass overfladisk sorry. 

Heldigvis endret alt seg da jeg ble ferdig med kveldens treningsøkt, fikk påfyll av endorfiner og kom hjem til nyvasket leilighet og masse tente lys! Det var så hyggelig, og heldigvis endte dagen godt.

12 kommentarer

Siste innlegg