GRADVIDITETSTESTEN MIN VAR POSITIV

Dette er noe av det skumleste og mest forvirrende jeg har opplevd noen gang. Jeg kan nesten ikke tro at dette skjedde. Følelsen da jeg tok opp graviditetstesten og så to streker er helt ubeskrivelig. Jeg fikk virkelig sjokk! 

Jeg husker det enda som om det var i går… Venninnen min hadde bestilt en pakke med tester, altså hvorfor ikke? Vi var et jente-kollektiv, og selv om man skal ha orden på saker og beskyttelse kan alt skje når det kommer til kropp og det er greit å ha det liggende. Plutselig fant vi ut at vi skulle teste oss, bare sånn for sikkerhetsskyld vet dere. Sløsing kan man også kalle det, men sånt skjer. De andres tester var som forventet negative, og det gjorde alt enda verre da jeg var ferdig og la frem min test. Jeg fikk helt sjokk! Den lå på bordet i stuen og viste to streker! Testen var altså positiv og viste at jeg da skulle være gravid. Jeg fikk jo panikk, og skjønte ingen verdens ting. Venninnene min bare lo av meg, og det tok en stund før vi fikk roet oss ned og samlet tankene. Det logiske var selvfølgelig å ta en test til, og den viste som forventet at jeg ikke var gravid. Etter å ha gitt den andre tid nok forsvant også den ene streken, men herregud altså!

 Jeg glemmer aldri den følelsen av sjokk, og bare det å vite at det var min test. Det var utrolig rart, og jeg har lært at det å leke med graviditetstester ikke var så moro allikevel. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer

Siste innlegg