NY SPØRSMÅLRUNDE – SVARER PÅ VIDEO

God morgen, verdens fineste! Jeg har en lang dag foran meg, og er oppe og står allerede. Det er krise i heimen, for jeg er tom for kaffe. De ter en forferdelig start på dagen, men heldigvis har jeg god tid før jeg skal på jobb så jeg får kjøpe med kaffe på vei hjem fra trening. Det å dra på jobb uten kaffe er uaktuelt! Nok om mine I-landsproblemer.

Jeg tenkte på at det er kjempelenge siden jeg har hatt spørsmålsrunde! Nå setter jeg i gang en ny en, og denne gangen skal jeg svare på video. Da får jeg svart litt mer utdypende, og gitt en ordentlig forklaring på hva enn dere lurer på. Spør om alt dere vil så skal jeg svare så godt jeg kan. 


Jakke HER // Sko H&M // Body HER // Bukse BikBok

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg