TIL DEG SOM ER UTRO

Jeg gir snart opp verden. Det er bare så alt for mye galt, og noe som virkelig irriterer meg er hvor mye utroskap det er. Hvorfor går du inn i et forhold hvis du skal hooke med andre? Kan du ikke da la være å gå inn i det forholdet da, eller avslutte det når du forstår at du er ganske så gira på å ligge med andre? Jeg kommer aldri til å forstå dette, og jeg irriterer meg grønn over det her. 

Er det rart at vi tviler på omtrent alle gutter vi møter? Hver eneste gang viser det seg å være et eller annet. Åja, du ber venninnen min på date som dag som du egentlig skulle møtt meg? Jada, helt greit ikke noe problem. Eh. Okei, du har ingen forpliktelser, men det er fortsatt ufint om du vet at vi er venninner. Dette er uansett et ganske dårlig tegn, og det sier litt om deg som person. Selvfølgelig kan det være en ærlig feil, og dette gjelder selvfølgelig kun dere som vet at vi er venninner, men allikevel prøver å date begge samtidig. ÆSJ.

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fått høre at gutter er utro. Det er mange, mange fler enn hva jeg egentlig hadde trodd. Flere av de overrasker meg, og det er litt trist. Det er sånn, men du virket jo så fin? Hvorfor? Andre ganger tenker jeg bare at den så jeg kommer fra mils avstand. Jeg blir snart ikke overrasket lenger. Det er nye historier hele tiden, og alle involverer en utro gutt i et forhold. Jeg vet om flere tilfeller hvor jenter har blitt med gutter hjem fra byen, for så å finne ut dagen etterpå at de har kjæreste, er forlovet eller til og med gift! Hva skal man gjøre da? Spørre hver eneste gutt som sjekker deg opp på byen om de har kjæreste? Da virker man jo ikke psyko. Det er faktisk ikke alle som har det, men dessverre er det alt for mange som er ute på byen for å sjekke opp jenter mens deres egen kjæreste er på besøk hos familien, på ferie eller hos venner. Det er så jævlig ekkelt, kan dere bare slutte?

Dere får oss til å miste troen på de guttene som faktisk er ordentlige, ærlige, fine gutter som ikke er utro! Ja, for de finnes faktisk, men fordi dere er drittsekker gjør det faktisk at man mister troen på de fleste av dere. Man skal ikke skjære alle over samme kam, men det blir fort slik når det er gjentagende oppførsel og man ser det igjen og igjen. Så kan dere ikke gjøre en tjeneste for den fine kompisen din som er ærlig og trofast og slutte å cheate slik at han faktisk får en real sjanse? Jeg skulle gjerne skrevet at dere bare kan slutte å være utro, og holde dere til kjæresten deres om dere påstår dere elsker, men jeg føler ikke at det er noe som appellerer til dere. Dere kjenner ikke på den, men kanskje dere bryr dere om dere forstår at dette faktisk går utover de av dere som er gode gutter. Kanskje, men antakeligvis ikke. Once an asshole, always an asshole eller hva? Hehe, jeg er ikke dømmende i det hele tatt forresten, sånn hvis noen lurte. 

Jada, jeg vet at jenter også er utro, slapp av. Det er sikkert (nesten) like mange jenter som er det, men det har jeg ingen erfaring med. 

9 kommentarer
    1. Jeg skrev et innlegg i forrige gårs om akkurat det her. Hvordan jeg plutselig ble en del av en utro jævel sine dårlig handlinger. Heldigvis har jeg og kjæresten hans pratet, og hun skjønner at han har løyet og dratt oss begge inn i dette ufrivillig. Helvetes unødvendig av han og andre utro folk altså… forstår bare ikke hvorfor det skjer.

    2. Helt enig med deg. Hater utroskap. Det er noe av det værste som finnes. Vet om en som holdt på med en annen dame fordi kjæresten ikke gav han nok oppmerksomhet og ikke orket å sminke seg hver dag da hun var høygravis. Det er jo helt idiotisk å være utro på grunn av det

    3. dette er så utrolig sant!
      jeg trodde jeg hadde møtt en sykt alright fyr, vi snakket og lo sammen hele kvelden og vi avtalte å gjøre noe dagen etterpå, det var definitivt kjemi der, så vi møttes igjen over de neste dagene, kino, tur osv, skjedde aldri noe stort, men vi holdt hender og kysset engang. men han skulle tilbake til der han studerte fordi ferien var over, så naturlig nok spurte jeg om vi kunne sees når han kom tilbake + holde kontakten..
      ble da fortalt at, nei han hadde kjæreste og ble helt satt ut og har ikke hørt noe fra han i det hele tatt.
      er ganske sjeldent jenter er utro, det forekommer selvfølgelig, men føler kanskje litt på at det er det moderlige i oss som stopper oss fra å gjøre det? hvert fall, det er ikke greit uansett hvilken vei det kommer!

    4. Veldig enig i det du sier, men samtidig ikke. Det som kommer frem i denne teksten, er “GUTTER er de som er utro “Ikke stol på GUTTER” “GUTTER er all feilen”. Jeg må dessverre si at det er uuuuuutrolig mange jenter som gjør dette også. Forfalsker eller er rett og slett dritt de å.
      Vet at det ikke var det du mente 100%, men det er det som fremstår i teksten..

    5. Veldig enig i dets du sier, men samtidig er jeg ikke det. Jo, jeg har veldig mye imot utroskap, men det du fremviser i dette innlegget, er at gutter er probleme. “GUTTER er ikke til å stole på”, “GUTTER kan utgi seg for å væte en helt snnen”, “GUTTER er probleme her i verden”. Jeg kan, med hånda på hjerte, si at jenter kan være like ille som oss gutter.
      Jeg vet dette ikke var det du mente 100% med innlegget ditt, men det er det som fremstår. Mdn bra skrevet !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg