SANNHETEN OM VENNSKAPET TIL SOFIE

Det er flere som har kontaktet både Sofie og meg og spurt om vi ikke er venner lenger. Vi bor jo sammen, men henger vi egentlig sammen noe utenom dette? Det har også kommet kommentarer på at Sofie er så mye med Martine, og hva jeg synes om dette. De var jo sammen i Portugal og skal til Bali sammen.

For å være helt ærlig med dere synes jeg det er et veldig rart spørsmål. Både Sofie og jeg har flere venner enn hverandre, og det er ikke sånn at vi må gjøre alt sammen hele tiden. Jeg bruker utrolig mye tid med mine andre venner, og er på besøk hos dem, drar ut med dem, spiser lunsj og finner på ting flere ganger i uken uten Sofie. Det er vel bare slik at det blir annerledes fordi det er Sofie og Martine og dere vet hvem begge er, og at mange tror det er dårlig stemning mellom Martine og meg (noe det ikke er).

Sofie og jeg er fortsatt veldig gode venner, og alt er som det alltid har vært! Den turen til Portugal var en mulighet jeg ikke fikk, men som de fikk og turen til Bali har jeg ikke mulighet til å være med på av flere grunner. Det var noen som nevnte at de skal til Trondheim sammen, men det dere ikke har fått med dere er at dette er for å dra på et arrangement, og jeg skal også på det samme arrangementet. Det blir faktisk skikkelig hyggelig! Store deler av gjengen var samlet i helgen, men som dere vet var ikke jeg med på fredag så dette var kanskje med på å skape litt forvirring.

Når det kommer til vennskap er ikke det noe man konstant må vise frem for at det skal være der. Vennskap er personlig og når man virkelig vet hvor man har hverandre trenger man ikke vise det frem hele tiden. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg