NÅR MAN SNAPPER PÅ BYEN

Jeg vil starte dette innlegget med å beklage til alle som så min alt for lange, og muligens drøye mystory i går. Det å snappe når man er på festival og har drukket nok er ikke alltid det lureste. Dessverre blir terskelen for hva og hvor mye man legger ut betraktelig lavere med alkohol i blodet. 

Personlig hater jeg å se mystoriene til andre som er på festival eller konsert. Seriøst, ingen vil se konsert-snappene deres. Allikevel finner jeg meg selv i å måtte slette halve mystorien min dagen derpå. Da jeg våknet opp i dag var noe av det første jeg gjorde å sjekke hva jeg hadde lagt ut på sosiale medier. Det gjør jeg alltid, med mindre jeg vet jeg har lagt ut noe kleint og ikke tør å se, hehe. I dag sjekket jeg alt som vanlig, og slettet snap etter snap i rolig tempo. Jeg fikk en del kommentarer på den snappen jeg la ut av Marcus, og noen reagerte på det. Jeg skal være ærlig og si at den snappen ikke burde blitt lagt ut. Når det er sagt så fikk jeg tillatelse av Marcus til å legge den ut, men igjen – den burde jeg nok ikke publisert for alle til å se. 

Det er synd at det blir slik fordi det er moro å kunne dele hverdagen sin, og særlig opplevelser. Noen snapper er det moro å se fra festival for eksempel, bare ikke så veldig mange og ikke femten konsert-snapper. Løsningen blir vel å kanskje ta et par glass mindre neste gang så jeg har mer kontroll på hva som er interessant å se og hva som ikke er det. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

7 kommentarer
    1. Hehe….glipper kan skje 🙂
      Men, så lenge personen godkjente at det kom på snap, har du ikke gjort noe “farlig”.
      Uansett, fint at du tar deg tid til å gi en forklaring. Fint menneske du 😉
      Forresten, snap’en til Kevin(?) der han står å knar Sofie på puppen, er også litt på kanten. Greit at Sofie og Kevin er bestiser, men der bør hun si stopp. Ikke greit!

    2. Synes det er fint at du koser deg med litt alkohol iblant jeg <3 Jeg reagerte ikke på at snappene dine var noe ille (snappen av Marcus var jo litt sånn oi, men det var jo bare morsomt). Så ikke tenk på det, er vel bare hyggelig å se folk ha det morsomt ute og på festival!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg