UKENS SPØRSMÅL // SMINKE, TEAM110%, SITTEPLASS I FINALEUKEN, HOOKET MED KEVIN I NORGE?

Har du bunad? I så fall hvilken?

Ja! Jeg har Vestfoldbunad, og er så utrolig stolt av den. Det er sjelden jeg føler meg finere enn når jeg bruker bunaden min. 

Trodde du noen gang du kom til å komme så langt som du gjorde på PH?

Målet var finalen, men jeg var selvfølgelig livredd for å ryke ut i løpet av den første eller andre uken. Det var utrolig moro å komme så langt, og jeg håpet selvfølgelig på å komme så langt som mulig. 

Hva synes du om at Isabelle fikk sitteplass inn i finaleuken i stede for deg?

Jeg synes det var urettferdig av flere grunner, og ikke bare fordi jeg hadde vært der lenger enn henne. Da hun kom inn første gang var det i Mr. og Miss Paradiseuken, og i stede for å gjøre en ordentlig innsats for å prøve å vinne tittelen gjorde hun ingenting. Hun øvde nesten ikke, og la null innsats i det, så det at hun aldri fikk en sjanse synes jeg er helt feil av henne å si. Vi andre måtte jobbe for å bli der, og fordi hun ikke gadd det så røk hun ut. Når hun da får en sjanse til så synes jeg det er urettferdig at jeg som har jobbet for å bli der, tatt avgjørelser og spilt godt, noe som igjen har ført til at jeg klarte meg så lenge uten en ekstra sjanse mister den sitteplassen til Isabelle som har fått to sjanser og ikke gjort noe for å få være på hotellet.

Hva og hvem motiverte deg mest under Paradise Hotel?

Det var hovedsakelig meg selv og vinnerinstinktet mitt 🙂

Har du hatt mange forskjellige hårfarger?

Jeg har vært blond, forskjellige nyanser. Så har jeg hatt både mørkt brunt og lyst brunt hår. En gang hadde jeg nesten sort hår!

Processed with Rookie Cam

Søkte du på Paradise Hotel selv? Og husker du hvor du var og hva du gjorde på det tidspunktet når du fant ut at du skulle søke? Hadde likt å lese om det!

Jeg ble meldt på til fjorårsesongen av lillesøsteren min, og kom nesten med (les om det HER). Det var veldig moro, og da det plutselig skjedde en endring i livet mitt her meldte jeg meg på veldig sent nesten litt for å se hva som skjedde. Det var veldig gøy, og jeg ble ringt opp dagen etterpå! Jeg hadde pause på jobb faktisk, haha. 

Hei! Kor kjøpte du den sykt fine bikinien som du har på deg på bilde??

Den er kjøpt på Nelly.com ❤

Hva var det første studie du gikk på? 🙂

Det var medievitenskap ved UiO. Jeg så at man kunne ta en master i journalistikk videre fra dette studiet, og tenkte at det kunne være en fin bakgrunn. Dessverre var det ikke helt som jeg så for meg, og jeg likte det ikke i det hele tatt. 

Kan du og Sofie ha videoblogg en gang?

Ja, det kan vi helt sikkert! Kom gjerne med forslag til hva dere vil vi skal gjøre 🙂

Har du og søstera di et ganske nært og godt forhold?

Ja ❤ Det har jeg skrevet mer om HER.

Kan du forklare litt mer om team 110%? Og hvis man kan se det ett sted kan du si hvor? 

Det var en del av Stian Blipp show! Noen av oss deltagere ble invitert til å være med på programmet, hvor greia var at vi skulle løpe maraton mot en ekte maratonløper! Det var Stian + 7 av oss, og vi løp i etapper. Jeg lurer på om det kanskje ligger på Tv2 sine hjemmesider eller kanskje Sumo? Jeg er ikke sikker dessverre. 

Ikke for å være frekk eller blande meg inn i privat livet ditt, men kan du en gang kanskje skrive et innlegg hvorfor du ikke har så kontakt med moren din? 

Ja, det kommer i kveld eller i morgen 🙂

Har du begynt med mer sminke etter PH? Du brukte ikke så mye der inne.

Ja, det har jeg faktisk. Det blir mye finere på bilder, men samtidig går jeg ofte uten sminke. Inne på Paradise brukte jeg nesten aldri sminke, mye fordi jeg synes det er deilig å gå uten og særlig i varmere klima!

Snakker faren din helt norsk eller kan man høre at han er fra Island?

Haha, du kan høre at han er fra Island. Det er så rart fordi jeg la aldri merke til dette før noen nye venninner la merke til det. 

Har du dårlig forhold til moren din?

Jeg skriver et innlegg om dette i kveld eller i morgen 🙂

Var det kun du som valgte å flytte til faren din eller var søsteren din også med på det?

Det var bare meg, i hvert fall først om jeg husker rett. Jeg tror det var en periode hvor vi bodde på hvert vårt sted. 

Hei, hvor er hårbåndet fra? 😀

BikBok 😀

Har du og Kevin noen gang hooket etter at dere kom hjem til Norge?

Nei, det har vi faktisk aldri gjort 🙂

Hvor gammel var du da du valgte å flytte til far?

Det var vel på ungdomsskolen en gang om jeg ikke tar helt feil! Det er vanskelig å huske akkurat, haha. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

18 kommentarer

Siste innlegg