NÅ SKAL JEG FÅ ROSA BOB

God morgen ❤  I dag er jeg litt bedre, men det var jeg også på morgenen i går så vi får se hvordan det går. Jeg skal i hvert fall komme meg ut, og møte en venninne som har flyttet fra Oslo. Heldigvis er hun på besøk igjen i dag, så jeg gleder meg masse til å møte henne!

Sist jeg var hos frisøren gjorde jeg en deal med henne. Vi ble enige om at jeg skal gjennomgå en virkelig stor forandring i løpet av høsten. Når jeg skal ta en pause fra extension skal jeg faktisk gjøre noe så drastisk som å klippe bob! Ikke nok med det, men jeg skal til og med farge håret rosa, haha. Kan dere se for dere meg med rosa bob? Okei, nå får sikkert en del av dere bilder av Katy Perry opp i hodet… Det er ikke helt den veien jeg skal gå. Den blir en lang bob, liknende Noora fra SKAM sin. Rosafargen skal være en lys pastellrosa, og jeg er usikker på hvor mye jeg ønsker av den.

Uansett gleder jeg meg skikkelig til å gjøre dette, samtidig som jeg er ganske redd. Jeg har sagt at frisøren min skal gjøre det selv om jeg sier nei, fordi jeg må utfordre meg selv litt! I verste fall kan jeg bare sette i extensionet igjen. Verre enn det er det jo faktisk ikke. 


Bukse BikBok // T-skjorte Monki // Sko Nike // Jakke BikBok

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

9 kommentarer

Siste innlegg