DETTE SKULLE IKKE SKJE

Dagen i dag har vært fullstendig kaos. Ingenting har gått som det skal, og med et tett tidsskjema er det helt krise. På toppen av det hele har hodepinen fra her om dagen kommet tilbake, og nå har halsen slengt seg på og blitt vond den også. Dette skulle virkelig ikke skje denne helgen! Jeg har jo fri og skal egentlig på Findings, noe jeg har gledet meg veldig til. Jeg prøvde å gjøre alt som vanlig og late sm om jeg ikke var syk, men det fungerte selvfølgelig ikke. I det jeg kom hjem for å gjøre meg klar til Findings kollapset jeg nesten ned i sengen og klarte ikke komme meg opp. Jeg sov i flere timer, og er enda ikke bedre.

Jeg er så lei meg, og så sjalu på alle som skal, men jeg klarer virkelig ikke. I stede for å kose meg med alle de andre på festival skal jeg ta en rolig hjemme og satse på å bli frisk til i morgen. Lørdag er den absolutt beste dagen i mine øyne, særlig med Karpe Diem som headliner og de er helt utrolig bra live! Jeg tok helt ac på konserten deres under Stavernfestivalen og ønsker å gjøre det samme i morgen kveld, så jeg krysser fingrene for at jeg blir bedre i løpet av kvelden. Noen ganger må man lytte til kroppen og sette helsa først, uansett hvor kjipt det er… 


Dette er hva jeg egentlig vil gjøre i kveld… 🙁

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

7 kommentarer

Siste innlegg