DETTE SER JEG FREM TIL

Først vil jeg si at alle mine tanker går til Barcelona og alle som er berørt av gårsdagens hendelser 

Jeg har frihelg, og den startet allerede i går. Det er utrolig deilig, selv om jeg får panikk hver dag og må inn og sjekke vaktlisten for å dobbeltsjekke at jeg faktisk har fri. Heldigvis stemmer det hver gang! Jeg startet frihelgen med trening, nye negler og jentekveld hos Marte med Emilie og Helene. Det var utrolig koselig. Vi slappet av, spiste masse digg og koste oss med masse tente lys! Finnes det noe bedre enn en slik kveld med gode venner?



Kjole HER // Jakke Mango // Veske BikBok // Sko Nike

Nå skal jeg på Evo for ukens fjerde treningsøkt (stolt). Senere i dag er det klart for Findings festivalen og det blir nok veldig hyggelig. Det jeg ser mest frem til er å se de jeg ikke har sett på en stund, blant annet Henote ❤ Elsker den jenta! I tillegg er Martine tilbake fra Rhodos så jeg gleder meg masse til å feste med disse og alle de andre fine vennene mine hele helgen!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg