JEG HAR SAVNET MORTEN

Nå er endelig Morten og Sofie tilbake i leiligheten. Det er utrolig koselig, fordi selv om jeg begynte å bli vant med å være hjemme alene er det veldig hyggelig med roomies. Det må jeg innrømme. Jeg får stadig spørsmålet om hva jeg synes om det at Morten omtrent bor her og er hjemme hos oss hele tiden. “Er det ikke irriterende?”. Jeg forstår at dere spør, fordi jeg vet at mange går på veggen når roomien deres har besøk av kjæresten sin hele tiden.

For å være helt ærlig synes jeg det er kjempehyggelig at Morten er her såpass mye. Jeg har jo savnet han også når de begge har vært borte. Det har vært noen ganger når Sofie har vært borte hvor Morten sover her uansett og det synes jeg er kjempefint. Jeg hater jo å sove alene i leiligheten, så jeg føler meg mye tryggere av at han sover vegg i vegg. Jeg håper virkelig de to holder ut hele veien fordi de er det søteste paret jeg vet om! #jegvilværebruepike

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg