SMÅ TING SOM GJØR MEG GLAD I HVERDAGEN

God morgen! Det ble en tur ut på meg etter bursdagen i går, og det var veldig moro! Jeg skulle egentlig ikke ut, men det ble en spontan tur og det er alltid veldig gøy.  Nå ligger jeg i sengen og ser på serie og har planer om å bli her en liten stund til. Det er såå fint vær, så jeg skal nok komme meg ut etter hvert, men ikke helt enda…

Nå skal jeg dele litt så dere kan bli nedre mer kjent med meg. Jeg vet at flere av dere liker disse innleggene, så nå skal jeg fortelle dere hva som gjør meg glad i hverdagen! Dere vet når man blir glad for helt vanlige, små ting i løpet av dagen? Det er så deilig, og noe av det beste jeg vet! Man trenger ikke alltid se det store bildet, noen ganger har man godt av å fokusere på de små tingene som gjør deg lykkelig i hverdagen. Kanskje det er noe så enkelt som en god kopp med kaffe eller en sjokoladebit? Det er noe jeg setter pris på, sammen med alt dere får se under her!

– BLOMSTER –

Jeg elsker blomster! Til tross for dette har jeg det nesten aldri hjemme, det er litt rart egentlig.. Kanskje jeg skal begynne å faktisk kjøpe det i stede for å bare gå rundt og se på det haha. Sånne små blomster-forhandlere som på bildet under er så koselig, og det er så mange fine farger og blomster. Solsikker er noe av det fineste jeg vet om! De er så glad på en måte. 

– KREATIVITET –

Jeg blir glad av å se kreativitet i hverdagen! Det kan være hva som helst, men gjerne noe med masse farger. Det er koselig. Kule bilder på bygninger for eksempel. Det er gøy og kreativt! Morsomme løsninger på ting, kule antrekk og ja, det kan være alt mulig rart! 

– TILFELDIGE KOMPLIMENTER –

Hvor hyggelig er det ikke om noen kommer bort og sier “så fin kjole, hvor er den fra?” eller spør hvilken leppestift du bruker eller lignende? Det er superkoselig! Jeg lurer stadig på hvor folk på gata har kjøpt klær eller tilbehør, men jeg får meg aldri til å spørre. Det burde jeg gjøre, fordi jeg får da vite hvor det er fra og i tillegg er det veldig hyggelig å høre at noen liker tingene dine. Sånne tilfeldige komplimenter er skikkelig hyggelig å få!

– HUNDER –

Jeg elsker hunder. Hvis jeg ser en hund på gata, noe som skjer hele tiden, smelter hjertet mitt. Hunder er så fine, og jeg blir oppriktig glad av å se de, kose med de eller bare hilse på. Loe, love, love. 

– SMÅ BOKHANDLERE-

Dette synes jeg er skikkelig hyggelig! Hvis jeg går forbi en liten, original bokhandel blir jeg skikkelig glad. De er så fine, og stappfulle av bøker stablet i forskjellige hauger og på forskjellige måter. Det er bare så originalt og kult, og jeg blir ordentlig glad av å se det!

– EN NY SANG JEG ELSKER –

This makes me happy! Det å oppdage en ny, fin sang kan gjøre dagen min veldig mye bedre. Jeg hører på den om og om igjen, helt til jeg blir lei av den et par uker senere. Det er noe med bra musikk som kan styre humøret litt, og om jeg finner en fin gladsang på en grå mandag kan hele dagen snu!

Hva gjør dere glad i hverdagen?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg