NY MORSOM FAKTA OM PARADISE HOTEL

Siden det forrige innlegget hvor jeg røpet Paradise-hemmeligheter ble så populært har jeg laget et nytt! Denne gangen har jeg samlet litt morsom fakta og noen hendelser til dere. Jeg kjenner at jeg får helt vondt i hjertet av å skrive disse innleggene, og ikke minst av å se bildene. Det er så mange gode minner her, og jeg skulle veldig gjerne skrudd tiden tilbake og opplevd alt en gang til… 

SOFIE OG JEG HADDE EN BESTEVENN-SANG

Jeg vet egentlig ikke hvordan dette ble til, men plutselig hadde vi en sang som var vår! Det var Lighthouse, og det var noe med teksten som bare passet oss perfekt. “Oh, nobody knows. We have come so far, We can’t turn back now, Let me walk you down this road”. Gjett om vi motiverte oss med denne hver gang vi var usikre! Hver gang den kom på så hoppet vi opp og sang til hverandre, haha. Før hver fest skrev vi en liste med sang-ønsker, og dagen etter Sofie røk ut var det selvfølgelig klart for dette ritualet igjen. Vi snakket om hvilke sanger vi ville høre og Morten sa at vi må jo høre Lighthouse, og jeg bare “nei, den klarer jeg ikke høre enda” haha. So sad. Ååh, nå savner jeg dette skikkelig må slutte med innlegg som dette. 

VI BRUKTE MYE LENGER TID PÅ HØNE-/LØVE-OPPGAVEN ENN HVA SOM BLE VIST

Haha, dette er så flaut! Jeg tror vi alle fikk helt brainfreeze. Jeg klarte ikke tenke i det hele tatt, til tross for at jeg har gjort dette oppgaven flere ganger før og klart det ganske raskt. Jeg var selvfølgelig ganske cocky og sa at “dette klarer jeg lett, gjort det mange ganger før”. Vel, det gikk ikke så bra. Vi brukte nesten en time tror jeg. Det var helt sykt. 

JEG KASTET OPP PÅ JENTEUTFLUKTEN I UKE 1

Dette var så fælt! Allerede før jeg dro så ønsket jeg å dra på en utflukt helt lik som den vi fikk dra på. Båttur, jordbær, sjokolade og champagne, perfekt eller hva? Jeg ble utrolig glad da vi fikk vite at vi skulle akkurat dette, men det var ett problem… Jeg var skikkelig fyllesyk, og det var ganske mange bølger denne dagen. I det vi satt oss ned og fikk servert champagne måtte jeg kaste meg ut over kanten på båten, og der ble jeg liggende en stund mens jeg fikk et lite hyggelig møte med gårsdagens festligheter. 


Her drikker jeg brus og later som om det er champagne, haha. Jeg klarte ikke se på flasken med alkohol en gang.

MATEN VI FIKK VAR SINSSYKT GOD

Det går nesten ikke en dag uten at jeg savner maten vi fikk til lunsj og middag. Jeg ble skikkelig overrasket over hvor mye sunn mat vi fikk, og jeg endte opp med å spise masse jeg aldri hadde spist her hjemme i Norge. Den første dagen fikk vi for eksempel noe biff-kjøtt og jeg spiser nesten ikke kjøtt fordi jeg synes det er ekkelt og sjelden smaker veldig godt. Dette var noe helt annet! Det var så sykt godt! Vi fikk også noen burgere som var helt insane gode. DEt var absolutt favoritt-middagen min hehe. Annet enn dette fikk vi reker, wok, fisk, vårruller, pølser, pizza, salat, pasta og sikkert mye mer jeg ikke husker på. Det var alltid to forskjellige retter på bordet, og de tok alltid hensyn om det var noe vi ikke kunne spise. 

CREWET VAR VERDENS BESTE

Jeg har ikke ord som kan beskrive hvor fantastiske crewet rundt oss var. Hvis jeg skal være ærlig så savner jeg omtrent hele crewet masse. De var så fine, snille, søte, morsomme og tok skikkelig godt vare på oss. Det var så moro på premierefesten for da fikk jeg endelig møte de jeg snakket med i telefonen hver dag! All kommunikasjon i form av beskjeder under innspilling gikk via telefonen, og jeg ble så glad i de som ringte meg selv om jeg ikke ante hvem de var. Derfor var det så moro å endelig møte dem! Gled dere til å tilbringe tid med crewet neste år for dere som skal dit. Forhåpentligvis for deres del får dere mange av de samme som vi hadde i år, da er dere heldige ❤


Svanhild, meg, Sofie og Rebecca. Svanhild og en som heter Jonas reise ned med oss, og Svanhild var en av “barnevaktene” våre der nede. 

JEG BLE BITT AV ET INSEKT SOM SUGDE BLOD AV HALSEN MIN

DETTE VAR HELT FORFERDELIG! Vi satt oppe i loungen i påskeuken, og i løpet av de første ukene hadde vi lagt merke til noen store insekter som lagde helt sykt ekle pipelyder. De hadde lange taggete følehorn og var bare sykt ekle. Jeg trodde egentlig de var helt harmløse, men der tok jeg grundig feil. Tilbake til historien. Vi satt i loungen og plutselig hørte jeg en ekkel, skjærende pipelyd som jeg trodde kom fra øret mitt. Jeg gned meg i øret, men ingenting skjedde. Så kjente jeg at noe stakk meg hardt i halsen like under øret, og da jeg skulle børste det bort satt det fast! Det viste seg å være dette ekle, store insektet som hadde bitt seg fast og satt og sugde blod fra halsen min! Jeg tok tak i det, rev det av halsen min og kastet det ut på gulvet som en spontan reaksjon. Jeg hadde seriøst bitemerker på halsen! Det var så ekkelt. Jeg løp rett bort til bartenderen for å spørre om den var giftig, men han bare lo av meg og sa at den heldigvis ikke var det. 

PETTER FALT I BASSENGET MED MIKROFON PÅ

Dette skjedde allerede den første uken. Vi fikk streng beskjed om å holde mikrofonene unna vann da disse koser ganske mye penger. Petter skulle klatre ut via en av solsengene på Fortuna og klarte å falle bassenget! Han kom seg opp like raskt som han falt ut, og alt gikk bra. Det hele var bare veldig morsomt, og Rebecca ga han navnet plaske-Petter som har blitt hos han siden. 

VI DRAKK MER ENN TIDLIGERE SESONGER

Hehe, dette overrasket meg veldig. Vi og produksjonen slet veldig med å finne en løsning som gjorde at vi kunne drikke og kose oss, men ikke bli så fulle at de ikke kunne bruke det de filmet. Vi prøvde ganske mye forskjellig, men det er ikke så lett som man tror. Hvis baren må stenges fordi en person blir for full så er det kjedelig for resten som ikke en gang har rukket å bli brisne. Vi var så veldig på det å chugge i begynnelsen, og det var vel der mye gikk galt i forhold til at noen tålte det, mens aldre ikke gjorde det. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer
    1. Kam du lage flere slike innlegg? Du er superflink til å skrive og det er veldig gøy å lese om❤️❤️❤️❤️

    2. Så morsomt inlegg! Ville bare legg igjen en kommentar som jeg har følt for å poste i ukesvis. Tusen takk for du setter av så mye tid til dette og at du i det hele tatt har denne bloggen. Jeg kan ha det vanskelig en dag så setter jeg på lav rolig musikk og bare leser bloggen din. Den er på en måte som terapi for meg haha! Setter så stor pris på bloggen din og den er en av de tingene som gir meg mest glede i hverdagen. Takk for at du ikke skriver bare om sminke, shopping og kun deg selv osv. Du skriver ofte om urettferdighet ovenfor andre, du deler ærlige inlegg der du viser stor empati og jeg ser opp til deg så mye. Jeg kjenner deg ikke, men er imponert over hvor selvstendig du er. Håper jeg får muligheten til å møte deg en dag<3

    3. 15 år gammel jente: Dette betyr så mye for meg <3 Virkelig! Tusen, tusen takk for at du la igjen denne kommentaren <3 Jeg er så glad for å høre at bloggen betyr dette for deg 😀

    4. Synes du petter er kjekk? Han var den kjekkeste på hotellet! Kunne dere blitt kjærester? Han er driiit kjekk ;)))

    5. Hei, Alexander her, bloggen din er bare så sykt bra, uansett om jeg har lest det så leser jeg alt om igjen for den er så bra, keep up the good work, det er er så bra det du gjør❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg