JEG PRØVER NYE TING PÅ SOVEROMMET

Annonse

Nå har jeg prøvd noe nytt på soverommet, og det er jeg veldig fornøyd med. Husker dere jeg fortalte at jeg endelig begynner å få orden på rommet mitt? Jeg har sett lenge etter noe som kan passe på veggen over sengen min, og nå har jeg endelig funnet det og fått det på plass! Jeg bestilte noen bilder fra Desenio, de har jo så mye fint. Jeg satt i flere timer, og måtte faktisk dra til en venninne for å få hjelp til å velge ut hva jeg skulle ha fordi jeg ikke klarte å bestemme meg. Jeg satt med rundt 20 bilder i handlekurven, haha, men så mange trenger jeg jo ikke… Jeg fant ut av det til slutt og valgte disse tre! Det er noe med fargene som gjør meg skikkelig glad. Den duse rosafargen og den fine turkise og blå kombinasjonen. 

Nå er jeg så heldig å få lov til å dele ut en RABATTKODE til leserne mine! Fra og med i dag får dere 25% rabatt på alle posters fra Desenio ved å bruke koden SVEINSDOTTIR frem til og med 10. august. Nå er det bare å shoppe i vei! Det finnes mange forskjellige kategorier og størrelser, og du kan også kjøpe med rammer. Rabattkoden gjelder kun posters, ikke handpicked og rammer. 


 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg