FOOD TRUCKS, SMOOTHIE OG SOMMERKJOLE

Hola! Jeg aner ikke hvorfor det ble spansk i dag, men det kan være fordi jeg går rundt og later som om jeg er i varmere strøk. Reiesyken har tatt helt overhånd hos meg, og jeg har gått rundt i verdens søteste sommerkjole (som hadde passet perfekt inn i for eksempel Hellas) og vurderer å ta inn på hotell. Veldig rart, jeg vet, men jeg kjeder meg ihjel her! Herregud, så kjedelig livet mitt er noen ganger. Jeg er ekstra flink til å legge vekt på de dagene hvor det kanskje ikke skjer aller mest, så egentlig har jeg det ganske bra altså. Jeg er bare rastløs. 

Marte og jeg var en tur i byen i stad uten at noen av oss egentlig visste hvorfor. Marte skulle ha tørrsjampo og hårspray, noe som tok to minutter, og etter at det var i boks vandret vi rundt uten mål og mening. Det mest fornuftige vi gjorde var å motstå frityr-lukten som strømmet ut fra McDonald’s og kjøpe oss en smoothie i stede. Det er egentlig litt deilig med dager hvor man ikke har noe man må gjøre. De dagene helt uten planer hvor du kan ende opp med å sitte på en benk i sentrum og drikke smoothie i et kvartes tid. I dag har vært en slik dag. 


Kjole HER // Veske Mango

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg