30 SPØRSMÅL OG SVAR

Jeg tok min faste leserunde på bloggene jeg leser daglig, og fant et morsomt innlegg hos Fitliving! Hun svarer på 30 spørsmål, som alle gjør at man blir litt bedre kjent med personen bak bloggen så nå skal jeg låne idéen og gjøre det samme. 

1. Hvor gammel er du ? Jeg er 22 år, og blir 23 år gammel om to og en halv måned!

2. Hvor høy? 1.68

3. Stjernetegn? Jeg er Skorpion, og det passer meg skummelt bra. Jeg er virkelig en skorpion, hehe. 

4. Når står du opp i hverdagen? Det varierer litt, men som regel pleier jeg å stå opp mellom klokken åtte og ni. 

5. Og i helgene? Jeg våkner ofte av meg selv rundt halv ni med mindre jeg er supersliten. Det kan være jeg sover til nærmere tolv på tunge dager, haha. 

6. Favorittsang akkurat nå? Jeg har blitt helt hekta på Påfulg med Karpe Diem igjen. Plis spill den på Findings ❤

7. Har du tatoveringer? Nei, men jeg hadde lenge lyst på det. Jeg hadde store planer om å tatover Hakuna Matata, herregud så glad jeg er for at jeg ikke gjorde det!!! Gjett om jeg hadde angret den dag i dag. Jeg trives godt uten tatoveringer jeg. 

 8. Hva var det siste du spiste? Havregøt med Cottage Cheese, som jeg elsker ❤

9. Hva var det siste du drakk? Pepsi Maxen Sofie satt igjen i kjøleskapet før hun dro til Portugal, hehe. Skal kjøpe ny innen du kommer hjem, lover.

10. En hemmelighet om deg? Jeg holdt på å stryke i historie av alle ting på videregående fordi jeg ikke gadd å bry meg. Veldig lurt, ikke sant? Heldigvis skjerpet jeg meg og gikk ut med en 5’er!

11. Har du noen gang vært forelsket? Yes

12. Hvilken farge har du på tannbørsten din? Den er blå og hvit. Jeg hadde akkurat kjøpt ny, og to dager senere ser jeg at det står enda en helt lik tannbørste i holderen. Da hadde Morten klart å kjøpe helt lik tannbørste som meg. Bra jobba, haha. 

13. Hva hører du på akkurat nå? Gossip Girl som står på i bakgrunnen her. 

14. Er det noen du savner? Jaaaa, mange! Jeg savner allerede Sofie, haha. Jeg har jo nesten ikke sette henne på en måned. Så savner jeg familien min, og sikkert mange andre også.

15. Favoritt quote? Hm… Du vet ikke før du har prøvd, kanskje? Er det en quote?

16. Høy eller lav musikk? Det kommer jo helt an på situasjonen, men jeg synes det er mer irriterende med for lav enn for høy musikk på generell basis.

17. Hvor drar du når du er trist? Da jeg bodde hjemme pleide jeg å dra ned til havet, det var veldig fint. Nå har jeg ikke et sted. Der jeg bodde før lå det en park rett bak leiligheten så jeg pleide å dra dit, men nå har jeg ikke sted. Jeg er heller ikke så trist, så det er vel et godt tegn!

18. Favorittfarge? Rosa ❤ Og blå. Jeg klarer ikke å bestemme meg helt.

19. Hvem snakket du med sist? Det var Marte. Vi snakket om hvor sykt flinke vi har blitt til å trene (har trent fire ganger hehe), og at vi skal bytte bakgrunnsbilde på mobilen fra en tid vi så amazing ut for å inspirere oss selv fra å motstå sjokolade.

20. Hva ønsker du deg mest akkurat nå? Økonomisk frihet, haha. Er det kleint å si? Jeg vil kunne ha en økonomi som tillater meg å gjøre det meste jeg vil som for eksempel å kunne reise. Jeg er så reisesyk.

21. Hva var det siste du kjøpte? Sikkert mat. 

22. Hva står det på den siste SMS’en du sendte? “Nå er bakgrunnsbildene endret. Så ser jeg bare på de hver gang jeg vil ha sjokolade og bare nei” Haha. 

23. Hva skal du gjøre til helgen? På fredag har jeg fri og står uten planer foreløpig. På lørdag skal jeg jobbe og i bursdag til en venninne, noe jeg gleder meg veldig til!

24. Drømmereisemål? Maldivene, Los Angeles og Australia!

25. Hvordan er du som venn? Jeg er veldig lojal, og kanskje litt for ærlig til tider hehe. 

26. Hva kan holde deg våken om natta? Stress! Jeg kan ligge å stresse over alt mulig rart og det gjør at jeg ikke får sove. Det er skikkelig irriterende. 

27. Hvem i Kardashian-klanen er du? Jeg er nok ganske sikkert en Kourtney. 

28. Hvilken TV-serie følger du med på nå? Gossip Girl og Friends ❤

29. Hvilken bok leste du sist? Jeg leste To søstre av Åsne Seierstad. Den er riktignok ikke lest ferdig, men den er så spennende!!! Anbefales.

30. Hva skal du gjøre når du er ferdig med dette innlegget? Da skal jeg på jobb…

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

11 kommentarer

Siste innlegg