OVER 50 000 HAR LEST DETTE

Det er helt sykt rart å tenke over at hver leser faktisk er et menneske. Det er en person som har gått inn på min blogg for å lese det jeg skriver. Nå har jeg samlet noen av mine aller mest leste innlegg. Noen av de er jeg veldig stolt av og veldig fornøyd med, som for eksempel “Vi kvinner er mer enn noe du kan penetrere” og “Til deg som vil være et godt forbilde”. Andre har vært relevante i forhold til hva som er aktuelt, som for eksempel “Kevin + Andrea”. Noen av innleggene er litt mer tilfeldig, men her kommer i hvert fall mine åtte aller mest leste blogginnlegg. 

1. JEG SØKER KJÆRESTE 

Dette innlegget er lest over 50 000 ganger! Det er veldig, veldig, veldig mange ganger. Her er det snakk om unike lesere, og det er litt gøy. Dette er jo et innlegg som ble delt veldig mange ganger, så det forklarer nok den saken. Det har faktisk hatt 56226 unike lesere!

2. KEVIN + ANDREA

Jeg skrev dette innlegget på et tidspunkt hvor det var mange som trodde det var noe mellom meg og Kevin. Vi hadde en god tone på Paradise, og han bodde (som nå) alltid her når han var i Oslo. Det er naturlig at spørsmålet kom opp, og fordi dette var samtidig som Paradise gikk på TV fikk det naturlig nok en del oppmerksomhet. Til tross for det har jeg måtte avkrefte dette veldig mange ganger i senere tid, haha. 

3. JEG KAN DELE EN SKIKKELIG GLADNYHET

Wiii, dette er innlegget hvor jeg delte at jeg hadde blitt Side2-blogger! Dette innlegget er jeg så glad i fordi det beskriver en ekte glede jeg ennå kjenner på. Jeg er så takknemlig og glad for å ha blitt en del av den fine Side2-gjengen, og det var veldig moro å få dele dette med dere!

4. JAKKEN MIN

I dette innlegget forteller jeg egentlig bare hvor skinnjakken min er fra. Jeg får fortsatt veldig mange spørsmål om dette, og jeg forstår det fordi den er kjempekul! 

5. NÅR TING IKKE ER PÅ TOPP

Her var det mye som skjedde på en gang, og det gikk veldig innpå meg akkurat den dagen. Dere forstår mer om dere leser innlegget uten at jeg skal rippe opp i det der igjen… 

6. TIL DEG SOM VIL VÆRE ET GODT FORBILDE

Dette innlegget er jeg fornøyd med, og jeg mener det har et viktig budskap. Det å være et godt forbilde kan være så mye forskjellig, og det å ta andre for å ikke være det gjør ikke at du blir et bedre. Les!

7. VI KVINNER ER MER ENN NOE DU KAN PENETRERE

Her var jeg så utrolig provosert!!! Nå skal det sies at personen som kom med kommentaren og nevnes i dette innlegget har unnskyldt seg, og jeg tror virkelig på at han ikke mener dette i virkeligheten. Jeg fikk et helt annet inntrykk av han som person da jeg møtte han, og han virker kjempegrei! Uansett, dette var siste dråpe i et allerede veldig fullt beger og her rant det over. LES LES LES. 

8. VIDEO – FLEIP ELLER FAKTA MED MARTINE OG REBECCA

Åååh, som jeg savner Rebecca og Martine når jeg ser denne. De koser seg på Rhodos begge to, og jeg gleder meg til de er tilbake i Oslo så vi kan henge sammen igjen. Aller helst skulle jeg vært med de på den greske ferieøya, men det passet seg ikke for min del dessverre. Her deler vi hemmeligheter og tuller litt, haha. Bli bedre kjent med alle tre i denne videoen. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

7 kommentarer
    1. Når får vi vite hvem som skal date hvem og når får dem som har sendt deg kjærlighets brev svar på om dem skal på date eller ikke? 😉

    2. Du er et super forbildet, jeg er så glad for at jeg oppdaget bloggen din for jeg elsker den!❤fortsatt med å være det fine forbildet du er for såååå mange!!! Elsker bloggen din😘💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg