SLIK FÅR DU EN HØSTKLAR GARDEROBE

Reklame – inneholder annonselenker

God morgen! I dag begynner jeg sent på jobb, men jeg skal rekke å trene og få blogget litt før den tid. Jeg gjorde ikke noe som helst produktivt i går. Hele dagen gikk med på å se på Gossip Girl, drikke kaffe og loffe rundt i ullgenseren min og kosesokker. En deilig søndag med andre ord. Det jeg også er veldig flink til å bruke søndagene mine på er å nettshoppe. I går satt jeg og bladde gjennom mange forskjellige sider og fant masse fint jeg ønsker meg til høstsesongen. 

Vi er bare i august, men tiden flyr avgårde og plutselig er det høst. Jeg gleder meg skikkelig fordi høsten er den vakreste årstiden i mine øyne. Luften blir klar og fin, høstfarger dukker opp på både trær og klær. Jeg er utrolig glad i høstklær, typisk ullgensere, kåper, skinnjakker, jeans og det som hører med. Jeg gleder meg allerede til det blir kaldt nok til å kunne legge bort sommerkjoler og finne frem kåpene! Jeg har laget en liten guide til hvordan dere kan gjøre garderoben deres høstklar på et blunk! Statement t-skjorter, store gensere, kåper og skinnjakker, jeans, sko og alt du trenger for en gjennomført høstgarderobe.  

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER

5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

9. HER 10. HER 11. HER 12. HER 

13. HER 14. HER 15. HER 16. HER

17. HER 18. HER 19. HER 20. HER

21. HER 22. HER 23. HER 24. HER

25. HER 26. HER 27. HER 28. HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Hørtes ut som en deilig søndag! Jeg elsker å handle på nelly selv, så får se om jeg får shoppet litt. Bare synd jeg ikke kan bruke så mye penger pga skal leve på stipend og lån fremover så trenger pengene til andre ting egentlig :/

    2. Hei!
      Hvor er ullgenseren fra som du hadde på deg i går på Sofie sin snap? Den så utrolig digg ut 😄

    3. Ikke noe galt med du shopper, utrolige fine klær!(: Jeg husker bare at du skrev du skulle ha en shoppefri månede?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg