JEG VAR BETATT AV KEVIN

I ukens spørsmål kom jeg med en liten avsløring som jeg egentlig ikke har sagt til så mange. Sofie visste det jo da, men jeg tror faktisk hun er den eneste jeg har sagt dette til. Hun fikk ikke vite det før vi var tilbake i Norge, men jeg tror nok hun hadde en liten mistanke. Jeg hadde en liten crush på Kevin da vi var på Paradise! Jeg tror ikke Kevin vet dette en gang, så hei Kevin ❤

Hvordan skjedde egentlig dette? Nei, si det. Kevin er jo en veldig fin gutt. Han er morsom, litt gal, men samtidig veldig snill og omtenksom. Etter en stund inne på hotellet endte vi alltid opp med å hooke på festene, og det ble nesten en liten greie. Kevin var så søt og tok alltid vare på meg om det var noe, som da Petter vurderte å velge Rebecca over meg i uke fire, og da han låste seg til Teele i uke seks. Han var alltid der og det var noe med det som etter hvert ble veldig tiltrekkende, haha. 


Vi hadde vært et nydelig par da, eller hva sier dere?

Det var veldig morsomt da Sofie gikk fra Kevin til Morten og Kevin reddet meg fra å ryke i uke seks. Jeg hadde vært partner med Petter og Sofie med Kevin, og det var hele tiden snakk om den mye omtalte friendzonen. Kevin og Sofie kalte hverandre for Mr. og Mrs. Friendzone der inne, så da Triana spurte både Sofie og meg på innsjekk uken etter partnerbyttet om vi hadde friendzonet våre nåværende partnere kom det frem at det ikke var noe slikt nå lenger. Nå var jo jeg partner med Kevin og Sofie med Morten og det var jo her det begynte å skje ting, hehe. Vi falt vel litt for fristelsen hele gjengen og det ble litt mer kos enn hva vi hadde planlagt før vi sjekket inn.

Det er ganske morsomt å se tilbake på dette fordi nå ser jeg ikke på Kevin på denne måten i det hele tatt. Han er en kjempefin gutt og en god venn, og that’s it. Den berømte Paradise-boblen er ganske mye sterkere enn hva man egentlig tror, haha. 

6 kommentarer
    1. Æ e eni me Stina, alle friendzone Kevin, når hanj e kjekkest? E du ikke interessert på denj måten Andrea? 🤔 Isåfall synes æ dt e veldig synd.. hanj e jo dødskjekk! 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg