JEG SOVER BEDRE MED DERE

Last nights was amazing! Hele gårsdagen var egentlig veldig fin. Sofie og Morten var hjemom en liten tur, noe som var veldig hyggelig. Nå hadde jeg ikke sett noen av de på lenge, og jeg våknet opp og var i supert humør. Kan dere slutte å reise så mye? Bli hjemme hos meg litt snart, plis. Jeg sover så mye bedre når det er noen hjemme enn om jeg til nød må sove helt alene.

Jeg fikk en god natts søvn og våknet opp full av energi! Det ble både trening, bilder og tapaskveld på meg så jeg koste meg fra morgen til kveld. Lillesøsteren min er på besøk, og etter å ha spist oss alt for mette dro vi hjem for å se på en film. Jeg fant selvfølgelig frem O.J. dokumentaren som hun merkelig nok ikke har sett. Jeg har da ikke noe imot å se den igjen, hihi. 

Øredobber og belte H&M // Kjole Samsøe

Vi endte opp meg så utrolig mye forskjellig, digg mat. Jeg har et elsk/hat-forhold til tapas. Det er så mye godt, og jeg vil ha mye av alt, men da blir jeg så alt for mett. Samtidig må jeg jo smake på alt, så da blir det fort bare en til to av hver ting og ja det er morsomt å smake på litt av hvert, men jeg vil ha mye av alt! Det er ikke lett å være matglad, hehe. I går er definitivt kvelden med vår beste tapas-meny noensinne. Det var veldig mye godt og variert. Jeg likte faktisk alt (nesten)!

3 kommentarer
    1. Jeg slettet nettopp snappen til alle bloggere jeg følger fordi jeg trenger en pause fra alt kroppspress og generelt press om et liv som er umulig å leve opp til. Skal begynne å jobbe mer med det inni meg og virkelig tro på at det er det indre som teller… Men vet du hva? Jeg klarte ikke å slette deg fordi det er så gøy å lese bloggen din, og så tenkte jeg meg om og jeg syns jo aldri at det er nedbrytende å lese bloggen din! Du er så søt og menneskelig, og jeg får egentlig bare positiv inspirasjon av å lese din blogg 😀 ville bare dele det! Keep up the good work <3

    2. Anonym: Ikke godt å høre at du må gjøre dette fordi presset er for stort, det er ikke bra.. 🙁 Du er helt sikkert en kjempefin person, og som du sier så er det innsiden som teller, men du er nok nydelig! Samtidig blir jeg utrolig rørt over at du valgte å beholde meg <3 Det betyr uenderlig mye!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg