FLINK, MEN LITT LAT

Nå føler jeg det er lenge siden jeg har vært personlig med dere, men det er jo egentlig ikke det. Nå sitter jeg her og bare skriver det som faller meg inn. Noen ganger vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, og da finner jeg frem bloggen og begynner å skrive ned tankene mine. Det er en måte å få sortert dem på, og kanskje jeg plutselig finner ut hva jeg egentlig vil og egentlig tenker. Nå som jeg skriver så faller hvert ord ned på siden i det jeg registrerer det. Jeg rekker ikke tenke over det, og av den grunn blir det helt ærlig. Vanligvis kan jeg fort stoppe meg selv og egne tanker fordi jeg ikke vil gå inn på noe, eller fordi jeg tror jeg vet hva jeg egentlig mener om en sak. Det er ganske morsomt når jeg da setter meg ned å gjør dette, fordi jeg blir på en måte enda bedre kjent med meg selv hver gang! Haha, det høres kanskje rart ut, men slik er det nå.

Det var den filosoferingen, men det jeg egentlig skulle gjøre var å skryte av hvor flink jeg har vært i dag! Okei, ikke sååå flink. Jeg sov til halv tolv (!!) noe som er ganske uvant for meg som pleier å våkne senest halv ni av meg selv på fridager. Jeg så ingen grunn til å stå opp helt enda, så jeg lå i sengen og så de siste tjue minuttene jeg hadde igjen av O.J.-dokumentaren. Den er sååå bra, jeg er lei meg for å ha sett den ferdig fordi alt jeg vil nå er å se den igjen. Anyways, etter å ha luftet den lille chihuahuaen med en runde rundt bygget i rosa t-skjortekjole og flipflops (classy walk) følte jeg meg litt mer våken. Jeg fant frem støvkluten og vaskemoppen og satt igang med en veldig etterlengtet vask av leiligheten. Det var på tide. Celine røyter så ekstremt mye om dagen, og jeg er egentlig allergisk så det var virkelig godt å få shinet hele leiligheten. Det stoppet ikke med det, neida. Jeg fant frem en bakebolle og begynte å bake rundstykker! Altså, hva er det som skjer så flink har jeg ikke vært på lenge. Nå sitter jeg riktignok i sofaen med kaffekoppen og Pepsi Max-flasken med Friends på tv og venter på at de skal bli ferdige, men det er helt innenfor. Litt lat, men litt flink!

Nå skal jeg forresten spørre dere om noe! Jeg vil gjerne vite hva dere eventuelt savner med bloggen min og hva dere vil at jeg skal skrive om? Det er litt tendenser til skrivesperre her i dag, så kom gjerne min tips. Jeg elsker å få tilbakemeldinger fra dere 

 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer
    1. Så flink! Deilig med sånne dager når du bare får gjort sånne nødvendige ting, ekstra deilig å slappe av etterpå også da, hehe. Ha en super dag 🙂

    2. Det er litt vanskelig å lese teksten din. Vet ikke om det evt blir lettere om du deler opp i flere avsnitt elr bytter skrifttype? Du er kjempe flink, stå op!

    3. Jeg synes det er kjempegøy å lese bloggen din, du skriver utrolig bra! Synes det er gøy med innlegg der vi blir mer kjent med deg, f.eks funfacts om deg, uvaner/vaner du har, storytimes, osv. Det hadde også vært morsomt med flere videoblogger, gjerne med Sofie! Der dere har f.eks challenges (bean boozled, smoothie challenge, eat it or wear it osv, dere kan hente inspo fra youtube, feks Merrell Twins), eller bare at du lager hverdagsvloger 😀 Det var alt jeg kom på atm, men alt i alt synes jeg bloggen din er kjempebra!

    4. Syns d er litt rart at du jobbe hardt for å finne på noe skrive om. Når
      man har en blogg så må man vel skrive om d man tenker på, ting som skjer osv. Man trenger ikke poste et innlegg hver eneste dag. Skriv når su har npe å skrive om 😊

    5. Kunne du skrevet litt om din ungdomstid? altså da du gikk i vgs og den tiden der, hvordan livet var da, og hvordan alt har blitt så annerledes etter at du har vært med på ph?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg