HAN DREPTE HENNE

God morgen, fine dere! Jeg satt oppe sent i natt fordi jeg har blitt helt hektet på dokumentaren om OJ Simpson. Herregud, så spennende og fascinerende den er! Jeg sitter helt klistret til skjermen, og vil ikke gå glipp av et eneste sekund. Hvis jeg går glipp av en setning må jeg spole tilbake så jeg ikke går glipp av noe. Jeg har alltid hørt om denne OJ-saken, mye på grunn av Kardashians. Allikevel har jeg ikke satt meg ordentlig inn i hva saken egentlig handler om, annet enn at han ble tiltalt for å ha drept Nicole og en venn av henne, før jeg begynte å se denne dokumentaren. Det er helt sykt hvordan han behandlet den stakkars damen, og det kommer helt tydelig frem av OJ har store problemer. Før rettssaken kunne jeg ikke forstå hvordan han kunne bli firkjent. Det var helt tydelig at han hadde gjort dette. Bevisene, historien med vold, det at han rømte og ønsket å ta sitt eget liv. Underveis i rettssaken forstod jeg hvordan dette kom til å ende, og jeg fikk vondt i hele meg. Det er så tydelig at han er skyldig, og hvordan ting ble gjort og det å se hva advokatene hans var villig til å gjøre kun for å vinne er helt sykt. Åh, nei dere må se den alle sammen. Det er den aller beste og mest interessante dokumentaren jeg har sett på veldig lenge!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

9 kommentarer

Siste innlegg