I PREFER IT IN BLACK


Jakke og veske Mango // Jumpsuit H&M // Hårbånd BikBok // Sko Reebok 

Dere vet, black is my happy colour og alt det der. Nei, det er ikke akkurat fargen som gjør meg glad, men jeg elsker helsort! Jeg synes det er skikkelig fint innimellom. Det er klassisk og passer til nesten alle anledninger, og det er bare så rent og kult på samme tid. Dette antrekket bruker jeg stadig, mest fordi jumpsuiten er superdigg.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

7 kommentarer
    1. eelsker å bruke svart, men det er så typisk at når jeg først skal det så finner jeg frem to helt forskjellige svartfarger:((

    2. Hei, jeg så storyen din på insta og lurte på om du var vegetarianer?
      Jeg kjenner flere vegetarianere, og de har mange gode grunner til det. Og jeg respekterer valget ditt hvis du er det. Selv hadde jeg ikke klart det dessverre❤️
      Elsker bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg