JEG VÅKNET TIL TO FULLE GUTTER PÅ SOVEROMMET

Jeg kom meg faktisk ikke opp av sengen før en liten halvtime siden. Planen var å stå opp klokken åtte, komme meg på trening, få blogget litt og gjort andre ting jeg har på planen før jeg skal møte en venninne i byen halv tolv. Det kan jeg bare glemme nå fordi her sitter jeg med vått hår uten anelse om hva jeg skal ha på meg. Akkurat i dag er det faktisk ikke min latskap som er skyld i dette. Jeg ble nemlig vekt klokken halv seks i dag tidlig da Kevin og André kom hjem hit og synes det var veldig gøy å vekke meg. De hadde nemlig vært ute en tur, og da var det jo veldig gøy å plage meg litt før de fikk lagt seg hehe. Jeg ble jo faktisk liggende våken en time, og egentlig kunne jeg da bare stått opp, men jeg ville sove bittelitt til. Det ble jo noen timer da, så her sitter jeg og er egentlig dritstressa, men det klarer jeg liksom ikke gjøre om til effektivitet om dere skjønner. Jeg begynner å gjøre alt mulig annet, som for eksempel å sitte her og skrive til dere. Det er hyggelig da, men nå er jeg faktisk nødt til å få tørket håret og få i meg litt frokost. Senere i dag kommer et innlegg med link til alle produktene jeg brukte i sminkevideoen min til dere som har etterspurt det 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

13 kommentarer
    1. Hvordan er det ikke clickbait? “Jeg våknet opp og det var to fulle gutter på soverommet mitt”. Det er begynnelsen på en vitneforklaring, ikke at to kompiser har kommet og vekket deg. Bare innrøm at det er clickbait hvertfall.

    2. Anonym: Clickbait betyr at overksriften ikke har sammenheng med teksten. Dette er en dramatisk overskrift, men ikke en clickbait. Jeg våknet faktisk til at det stod to fulle gutter på rommet mitt, så det er bare å glemme det der altså, haha.

    3. Dette er langt i fra clickbait! Overskriften var spennende, og jeg ble gira til å lese! Det er jo sånn det skal være? Man må jo få det til å høres interessant ut!! Digger deg😃😃😃stå på!

    4. Anonym: Okei, så denne setningen betyr hva? “Jeg ble nemlig vekt klokken halv seks i dag tidlig da Kevin og André kom hjem hit og synes det var veldig gøy å vekke meg. De hadde nemlig vært ute en tur, og da var det jo veldig gøy å plage meg litt før de fikk lagt seg hehe.”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg