INTERVJU HJEMME HOS MEG

Nå har jeg akkurat gjort ferdig et intervju her hjemme hos meg. Jeg er veldig spent på resultatet, og gleder meg til å lese det! Intervjuet handlet blant annet om ungdom og drikkevaner. Jeg har skrevet en del om drikkepress og alkohol på bloggen, så jeg synes det er moro at noen har fått med seg dette og ønsker å snakke med meg om slikt! Nå skal jeg gå en liten tur med Celine før jeg skal gjøre meg klar for jobb. I kveld forsvinner Celine fra meg, og det blir så trist! Det er skikkelig hyggelig å komme hjem til en så blid, liten hund hver dag. Jaja, hun kommer heldigvis snart tilbake. 

I går kveld var vi ute og spiste for å feire verdens fineste Marte som endelig ble 22 år og like gammel som resten av gjengen. Det er bare synd at jeg snart blir 23, hehe… Feeling old. Vi ble sittende veldig mye lenger enn hva vi pleier. Det er så typisk oss å hive i oss mat og vin før vi drar hjem igjen. Nå ble vi sittende i flere timer og bare nyte. Det endte opp med at jeg bestilte meg en dessert jeg har hatt lyst til å prøve lenge, nemlig Nutella Cheesecake! Den var skikkelig god, så den anbefales på det sterkeste om dere skal på Olivia. 

Fineste bursdagsjenta, Marte! 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

18 kommentarer

Siste innlegg