SNAPCHAT Q&A

Hei, fine dere! I dag er jeg ekstra glad for at jeg klarte å holde løfte til meg selv om å ikke drikke alkohol. Jeg har masse energi og er klar for å ta fatt på dagen. I går var jeg på posten og hentet en pakke med litt interiør til rommet mitt, så jeg må prøve å få det på plass. I tillegg tenker jeg å komme meg på trening og gå en lang tur med Celine, så får jeg se hva som skjer når resten av gjengen kommer seg etter gårsdagens bytur. Nå kommer resten av svarene på spørsmålsrunden jeg hadde på Snapchat! Alle Paradise-relaterte spørsmål finner dere svar på HER

Når kunne du tenkt deg å få barn?

Det var et vanskelig spørsmål! Jeg vet ikke, men jeg vil helst ha det godt økonomisk, et stabilt liv og et godt og stabilt forhold før jeg begynner å tenke på eventuelle barn. 

Hva er favorittfargen din?

Det er både blå og rosa, jeg klarer ikke bestemme meg.. Hehe. 

Hvordan er forholdet mellom deg og Kevin?

Det er bra! Vi er gode venner, og han bor jo her stadig vekk så jeg føler nesten vi er roomies også ♥

Synes du det er dumt at Sofie reiser så mye?

Både og. På en måte er det kjedelig fordi hvis jeg er hjemme alene for lenge av gangen så går jeg nesten på veggen av rastløshet! Samtidig er det litt deilig å være hjemme alene også, så en god blanding av ja og nei. 

Tror du at du kommer til å slutte i jobben om du starter å tjene godt på bloggen?

Det kan være. Jeg skulle jo ønske at jeg kunne prioritere bloggen fullt og helt!

Dater du noen nå?

Nei, dessverre, men som de fleste har fått med seg så er jeg på utkikk! 

Hva er det beste med å bo med Sofie?

Det er at vi går veldig godt sammen så det blir lite konflikt. Vi har ikke kranglet enda så det er veldig positivt! I tillegg har vi det veldig mye moro sammen, og det er veldig koselig å bo med henne. 

Hvorfor bor du ikke i Larvik mer og når flyttet du?

Jeg flyttet til Oslo fordi jeg trengte å gjøre noe annet. Jeg hadde bodd i Larvik i 19 år, så det var på tide å prøve noe nytt og i tillegg skulle jeg studere noe som ikke finnes i Vestfold. 

Hvor fikser du brynene/vippene?

De fikser jeg hos Beauty House  ♥

Kjenner du noen som er født i feil kropp og hva synes du om det?

Jeg kjenner ingen som er det, nei. Jeg kan ikke sette meg inn i hvor vanskelig det må være, og jeg er så lei meg på vegne av alle som sliter med seg selv og må gjennomgå behandlinger og operasjoner for å kunne bli den de faktisk er! Heldigvis går det fremover med tanke på aksept, men det er fortsatt en lang vei å gå. 

Hvilket plagg fra Triana sin kolleksjon er din favoritt?

Jeg elsker den røde badedrakten! Altså, jeg bruker den både som badedrakt og body og den er superkul.

Hvilken parfyme bruker du?

Jeg bruker Hugo Boss The Scent  ♥

Vil du flytte til Larvik en eller annen gang?

Før var jeg sikker på at jeg ville slå meg til ro i Larvik når tiden for det kommer. Nå er jeg ikke like sikker lenger, og kunne godt tenkt meg å bo i for eksempel Oslo når jeg blir eldre. Eller kanskje i et annet land? Jeg vet ikke, men jeg vil oppleve mye før den tid og plutselig finner jeg et sted jeg ikke vet om som blir mitt fremtidige hjem. 

Hvor sover Morten og Kevin når alle fire er hjemme?

Morten sover hos Sofie og Kevin hos meg 🙂

Har du følelser for Kevin?

Nei, jeg har ikke følelser for Kevin  ♥

Hvilke fritidsaktiviteter drev du med da du var liten?

Det var mye tror jeg! På et tidspunkt drillet jeg, spilte håndball, spilte fotball og drev med ridning. Jeg har også spilt fiolin og gått på strikkeskole, haha. Det var en tid jeg var helt hektet på strikking. Jeg var faktisk ganske flink! Det eneste jeg drev med lenge var håndball og hest. Jeg savner begge deler skikkelig mye faktisk. 

Hva fikk deg til å begynne å blogge?

Jeg har alltid skrevet dagbok, og da blogg begynte å komme tenkte jeg at jeg kunne prøve meg på en offentlig og åpen dagbok. Jeg elsker å si min mening om ting og skape debatt så bloggen var et perfekt sted å gjøre dette på. I tillegg er det en fin måte å få utløp for alle tanker og følelser, og jeg elsker å få brukt skrive-egenskapene mine!

Har du hatt ordentlig kjærlighetssorg før?

Ja, det har jeg dessverre hatt… Det var helt jævlig, og det varte mye lenger enn hva jeg følte det burde ha gjort. Jeg skrev faktisk et innlegg om det som dere kan lese HER

Har du noen gang hatt følelser for Petter?

Nei, det har jeg ikke, men jeg var nok litt ekstra glad i han inne på Paradise. 

Hvis du hadde hatt 50 mill, hva hadde du brukt de på?

Jeg hadde gitt mamma og pappa penger til å betale det de eventuelt har igjen av lån og nok til å kjøpe seg et hus hvor de vil! I tillegg hadde jeg kjøpt en leilighet her i Oslo, og en leilighet eller et feriehus i et varmt sted. Kanskje på Ios, jeg elsker Ios! Så hadde jeg nok investert en del, og spart slik at jeg har livet ut og alltid har en slags økonomisk frihet. Jeg ville fortsatt å jobbe, da med bloggen fordi det elsker jeg!

Hva synes du om dialekten til Kevin?

Den er fin, men jeg skjønte ikke halvparten av hva han sa da jeg først møtte han, haha. Nå som jeg ikke hadde sett han på nesten tre uker tok jeg meg faktisk i å måtte tenke gjennom mye av det han sa to ganger fordi jeg ikke skjønte noe. Håpløst. 

Hvor mye tid bruker du på bloggen daglig?

Det varierer fra dag til dag, men jeg bruker vel minst fire timer om dagen, og de dagene jeg har fri fra jobb bruker jeg fort 8-9 timer. 

Hvem sin hund er Celine?

Celine er Sofie sin hund 🙂

Hvis du kunne dratt hvor som helst i Norge, hvor ville du dratt?

Jeg vil til Sogn og Fjordane på sommeren! Så vil jeg også se Lofoten. 

Hvorfor har du ikke så god kontakt med Martine Lunde?

Det har bare blitt sånn. Det er flere jeg ikke har så god kontakt med etter Paradise, og det er fordi man går tilbake til sine egne liv. Hun har mye på sin kant og jeg har mye på min kant. Når det er sagt så vet jeg at flere tror at vi ikke er venner, men det stemmer ikke. Det er ikke noe uvennskap mellom oss, og når jeg møter henne er det veldig koselig 🙂

Kan du og Kevin lage video der han sminker deg?

Det skal jeg spørre han om, men det kan vi helt sikkert få til 🙂

Hvilke tre kjendiser, døde eller levende, ville du møtt om du kunne?

Ååh, kan jeg plis velge fire? Jeg gjør det, hehe. Barack og Michelle Obama, Harry Styles og Taylor Swift! Elsker alle. 

Pizza eller kebab?

PIZZA ALL THE WAY! Jeg liker faktisk ikke kebab, haha. Ikke en gang som nattmat, det er helt sykt. 

Kan du ha sminkevideo snart?

Ja, jeg skal absolutt prøve å få til det! Kanskje jeg får spilt den inn i morgen til og med, jeg skal prøve i hvert fal. 

Hva vil du at barna dine skal hete? Jente- og guttenavn?

Jeg synes Ada og Saga er veldig fine jentenavn! Når det kommer til guttenavn synes jeg Martin er veldig fint av en eller annen grunn. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

15 kommentarer

Siste innlegg