FULLSTENDIG KRISE

Hei, fine dere! Nå har jeg egentlig superdårlig tid. Celine må luftes, jeg må dusjes og sminkes og så skal jeg i bursdag til en av mine aller beste venninner! Det blir skikkelig hyggelig, og jeg gleder meg masse til å feire verdens fineste Marte. Jeg skal ta masse bilder fordi i morgen mister jeg kameraet mitt på ubestemt tid. Det er faktisk helt krise, særlig nå som Sofie er borte og jeg ikke kan låne hennes kamera. Jeg blir faktisk en blogger uten kamera, hvordan i all verden skal det gå? Jeg får spørre om en venninne har et nedstøvet, men brukenes kamera liggende hjemme et sted. Hvis ikke vet jeg ikke hva jeg skal gjøre… Krise! Ingen grunn til panikk enda, jeg satser på at noen har et jeg kan låne.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer

Siste innlegg