IN LOVE WITH THIS LOOK

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en lang arbeidsdag, og det første som møtte meg i døren var Celine (hunden til Sofie). Hun er så søt, og det er skikkelig hyggelig å komme hjem til henne. Nå sitter vi i sofaen sammen med Kevin og lurer på hva vi skal gjøre i kveld. Jeg tror egentlig bare det blir en rolig tacokveld og film fordi jeg har åpningsvakt på jobb i morgen. 

Sofie og jeg har bestemt oss for å legge mer tid i bilder, og ta bilder på en ny og annerledes måte enn hva vi har gjort tidligere. Vi har ofte pleid å løpe ned i bakgården eller ut i gata for å ta noen raske bilder. Det har selvfølgelig vært dager hvor vi legger mer tid i det, men allikevel ender de opp med å se ganske like ut. Nå har vi testet ut litt nytt i det siste, og jeg elsker det. Bildene vi tok her om dagen da jeg hadde den lange blå kjolen min på vakre Frogner ble jeg helt forelsket i, og nå har vi tatt enda fler. Det er helt tilfeldig at vi fant dette stedet. Vi skulle bytte klær. også ble det bare sånn “kan vi ikke ta noen bilder her da”? De ble jo så utrolig kule! Jeg er helt in love med denne looken, bakgrunnen, lyset og bare hele settingen. 


Body Madlady.se // Skjørt BikBok // Sandaler H&M

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

36 kommentarer

Siste innlegg