MIN FAVORITT…

SERIE… Alle vet vel svaret på dette, så det er nesten litt dumt å ta det med. Jaja, det får bare være jeg får ikke sagt det nok ganger uansett. Min absolutte favoritt-serie er selvfølgelig Friends. Jeg blir aldri lei, og ser den igjen og igjen og igjen. Det er helt sykt faktisk. Jeg bare venter på den dagen jeg skal gå lei. 

DYR… Jeg er utrolig glad i dyr og det å skulle velge en favoritt blir veldig vanskelig. Jeg er skikkelig fascinert av løver og synes de er skikkelig kule. Det kan være fordi jeg har en kjærlighet for Løvenes Konge, haha, men de er så majestetiske og vakre! Det er bare så fælt å velge ett dyr når det finnes så utrolig mange vakre og fascinerende dyr der ute i verden. Nei, jeg tror jeg lander på løve. Jeg må få dratt på safari en gang og få sett en løve. Det står på bucket-listen min, og det skal jeg se før jeg dør. 

MIDDAGSRETT… Det er ingen store overraskelser her heller. Min favoritt-middagsrett er…. TACO! Jeg kan spise det til middag fire ganger i løpet av en uke og enda ikke være lei. Det som kanskje ikke alle vet er at jeg også er veldig glad i typisk norsk husmannskost. Kjøttkaker med poteter, grønnsaker, brun saus og tyttebærsyltetøy er noe av det beste jeg kan få servert! Jeg bare gidder aldri å lage det selv av en eller annen merkelig grunn. Rømmegrøt er også en favoritt, men det er litt av og på. Det er taco som går av med seieren her, men kjøttkakene kommer på en veldig sterk annenplass. 

APP… Det finnes så mange apper, men siden jeg er en stor tilhenger av sosiale medier så må det bli en slik en. Jeg synes Snapchat er helt greit, og det samme gjelder Facebook. Det er en app som skiller seg ut og som jeg er totalt avhengig av! Jeg sjekker den sikkert tretti ganger om dagen, og nå overdriver jeg ikke en gang. Det er selvfølgelig Instagram! Jeg har skrevet om mine favoritt-Instagramkontoer, men det finnes utallige inspirerende bilder og kontoer der. Jeg kan sitte og bla i timesvis uten å gå lei. 

IS… Haha, enda et matpunkt. Dere kjenner meg, food is life. Iskrem er noe jeg er skikkelig glad i, og noe av det aller beste jeg kan spise når jeg skal kose meg. Det finnes masse godt, og Dream is med belgisk sjokolade og den med brownie var lenge favoritter. Nå har jeg fått en ny, og det skal mye til for å kunne slå den! Den er fra Inspira og er en lys sjokoladeis med sjokoladesaus og cookie dough-biter! Den er helt utrolig god, og jeg kan fort ende opp med å spise en boks å rappen fordi jeg ikke klarer å sette den fra meg. 

KJENDIS… Dette er kanskje et litt rart punkt, men jeg liker kjendiser hihi. Okei, favoritt-kjendisen min over alle (selv om jeg synes det er trist å betegne han som en kjendis fordi han er så utrolig mye mer enn det, men det vet dere) er Barack Obama! Han er morsom og fantastisk med kjempeflotte holdninger. Jeg digger den mannen!

GODTERI… Jeg elsker godteri, men når jeg sier godteri så mener jeg egentlig sjokolade. I godteposen min er det 99% forskjellige sjokoladebiter og et par andre ting sånn for å ha noe å bytte litt på. Jeg er så svak for sjokolade, det er helt forferdelig, men så godt så det er egentlig greit. Jeg er veldig glad i spragleknas og sjokoladefamilien (eller stratosdyr som jeg kaller det). 
 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer
    1. anbefaler deg å se full house, hvis du ikke har sett det!! elsker friends selv, og jeg er blitt helt in love med full house. gråt som en foss når jeg var ferdig med den for første gang hhaha, så faktisk bare én serie med tre sesonger før jeg starta på den igjen, så anbefaler deg virkelig å se den!!

    2. har du først sett litt av den, så syns jeg du nesten bør se resten også! hahah, måtte starte på den tre(!!!) ganger før jeg klarte å se mer enn to-tre episoder, og når jeg først hadde sett den ferdig så havnet den raskt på min topp 5. anbefaler også bones og lie to me, hvis du liker drama- og krimserier!

    3. syns ikke at bones og lie to me er skumle i det hele tatt, og jeg er ganske så pysete (bare spør familien min hahah), bones handler om en fra fbi og ei som er rettsantropolog som jobber sammen for å løse mord osv. temperance brennan (rettsantropologen) finner ut hva som har skjedd ved å se på skjelettet, og det sier vel kanskje seg selv fra seeley booth (han fra fbi) gjør hahah. lie to me handler om en mann som heter cal lightman som da er a human lie detector, så han hjelper politiet osv med å finne ut av hvem som er skyldig, og hvem som er uskyldig ved å se på ansiktsutrykk og kroppsspråket deres. begge seriene er utrolig spennende! skulle ønske at det var mer enn 12 sesonger på bones egentlig, hahha:// lie to me har dessverre bare tre sesonger da:/ vet ikke heeelt om jeg forklarte så bra (siden jeg pleier å suge på det), men håper hvert fall du skjønte sånn ca hva de to handler om!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg