LIVET SOM BLOGGER

God morgen! Jeg har plassert meg på min faste plass i stuen med kaffekoppen ved siden av meg. I dag har jeg vært superflink og kom meg opp tidlig. Det er mye lettere å legge seg tidlig når Sofie ikke er hjemme, haha. Det er så koselig å sitte oppe sammen, men når jeg er alene så kan jeg like å godt legge meg til en passende tid. 

I går fikk jeg virkelig kjent på livet som blogger. Jeg har ingen regnskapsfører fordi det er ikke nødvendig for min del enda, men det betyr at jeg må føre alt av regnskap selv! Jeg er elendig med matte og tall, men det var heldigvis ikke så mye av det som jeg faktisk trodde. Allikevel er det en del å sette seg inn i for meg som er helt ny på dette. Ord som bilag er ikke akkurat noe jeg kjenner så godt til fra før av, haha. Nå er i hvert fall alt i orden så langt! Tror jeg… Hehe. 

Sånn ser det ut når jeg skal gjøre regnskap da. Sitter i sengen, hehe sykt bra kontor. Ikke rotete i det hele tatt, fullstendig kontroll! Nei, nå skal jeg komme meg avgårde! Håper alle sammen får en superfin fredag. Senere i dag kommer det forresten noen sykt kule bilder på bloggen. Jeg gleder meg sååå mye til å vise de til dere!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer

Siste innlegg