TIPS – VIPPESHAMPOO

Her kommer et lite tips til alle med vippeextension og til dere som vurderer å skaffe dere det. Jeg fikk først høre om dette for noen uker siden, og jeg ble så takknemlig for tipset at jeg vil dele det med dere! Når man har vippeextension er det utrolig viktig å vaske vippene. Tenk så mye sminke, støv og annet som legger seg oppå vippene deres. Hvis du bruker øyenskygge kan det bli liggende der helt til du bytter ut vippene, og det er egentlig ganske ekkelt. Derfor anbefaler jeg alle å investere i en vipperens! Den skal brukes hver kveld, men om du ikke klarer å få det inn i kveldsrutinen din så er alt bedre enn ingenting. Jeg bruker denne fra Glamour Lashes, men det finnes også mange andre. De burde ha det der du setter på vipper, eller i hvert fall vite hvor du kan få tak i dette. 

Det følger også med en kost som du bruker til å vaske vippene med. Det er en pumpeflaske så du trykker en gang, får ut passende mengde rens og vasker vippene som du ville vasket håret med shampoo. Gni forsiktig og skyll av med vann. Du kan lett gjøre dette mens du dusjer for eksempel, eller bare over vasken ved leggetid. Uansett er det lurt å gjøre dette så det ikke samler seg masse skitt på vippene dine!

Denne koster rundt 300 kroner, men det er masse i den så den holder lenge. Jeg er helt avhengig av dette nå som pollen spres for fullt. Det samler seg selvfølgelig pollen i vippene mine og hadde det ikke vært for dette hadde jeg måttet fjerne vippeextensionet. Det hadde ikke vært særlig moro! 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg