SOFIE OG JEG RINGER DERE

Nå sitter jeg som vanlig med kaffekoppen foran meg i sofaen foran tv-skjermen hvor Friends går på repeat. Dette er et rituale jeg har om morgenen uansett om jeg har fri eller åpningsvakt på jobb. Det er så deilig å ha god tid om morgenen! I dag er det meldt helt nydelig vær her i Oslo, men jeg skal selvfølgelig på jobb. Heldigvis har jeg senvakt, så jeg får nytt litt av solen før jeg drar på jobb.

Nå skal jeg bare få spist opp frokosten og stelt meg litt. Vi skal ringe noen av dere som har kommentert på innlegget til Sofie, og jeg gleder meg masse! Det er så koselig når jeg møter på dere på gata, og nå skal jeg få snakke med enda flere av dere. Jeg er superspent! Følg med på telefonen, kanskje vi ringer dere om en liten stund!

Topp, sandaler og øredobber H&M // Skjørt BikBok 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

7 kommentarer

Siste innlegg