DAGEN STARTET HOS LEGEN

Da jeg skulle legge meg i går var jeg ikke trøtt i det hele tatt. Jeg slet skikkelig med å sove, men jeg måtte tvinge meg selv i seg uansett fordi jeg måtte opp tidlig i dag. Jeg var nemlig en liten tur hos legen. Det er veldig sjelden jeg er hos legen, men dette har jeg utsatt alt for lenge og nå måtte jeg bare. Dere som leser bloggen min fast vet at jeg har vært veldig allergisk denne sommeren, så nå dro jeg for å få sterkere medisiner! Jeg håper disse virker, men om det ikke går som forventet er jeg henvist til spesialist så jeg kanskje kan få vaksine. Det skal bli så deilig! Nå er jeg superglad, og egentlig veldig trøtt, men været er helt supert, og jeg gleder meg masse til å komme meg ned på Sørenga for å nyte den siste fridagen denne uken. Det skal bades og soles helt til sent på kveld, og jeg gleder meg så mye. Visste dere at jeg faktisk ikke har vært på stranden eller solet meg en eneste dag i sommer? De dagene med supert vært har jeg jobbet, og ellers har det ikke vært godt nok til å dra på seg bikinien. Av den grunn er jeg supergira på å besøke Sørenga sjøbad for aller første gang (var samme greie i fjor sommer, hehe). 

I går var jeg forresten hos frisøren, som dere så om dere følger meg på snapchat (der heter jeg andreasveinsdot). Jeg elsker å være hos frisøren, det er en luksus jeg sjelden unner meg fordi det er ganske dyrt. Det er så deilig å bli stelt med! Mitt favorittsted er selvfølgelig vasken hvor frisøren min, Hanne gir verdens beste hodebunnsmassasje samtidig som massasjestolen jobber. Jeg kunne sittet der for alltid. Det er ganske koselig i stolen også da. Jeg sitter og drikker kaffekopp etter kaffekopp mens Hanne grer ut flokene mine, hehe. I går var det tid for å løfte festene mine litt igjen, og i tillegg klipte jeg en del! Da jeg satt på hår sist satt jeg på hele 45 centimeter, og etter å ha prøvd det en god stund følte jeg for å gjøre det litt kortere. Jeg synes jeg kler denne lengden bedre. Hanne og jeg har forresten blitt enige om å ta en extension-pause i høst hvor hun skal få lov til å klippe bob på meg! Æææh, så skummelt. Jeg har aldri gjort noe drastisk med frisyren i hele mitt liv, men jeg har full tillit henne så vi får se hvordan det blir når den tid kommer!

HVA SYNES DERE?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

13 kommentarer
    1. Hei Andrea! Jeg føler med deg med denne pollenen altså! Men jeg fikk et veldig godt tips i går. Hvis du ikke visste dette fra før, så går det an å gå til en homeopat for å fjerne pollenen helt! Dette har flere i min familie gjort tydeligvis og det har fungert på hver og en av dem. Slik jeg forstod det så er det tabletter man tar før pollensesongen begynner. Deretter skal man på en måte bli helt fri for pollen. Jeg tenker selv, i og med at jeg har så kraftig reaksjon mot pollen, så har jeg ikke noe å tape hvis du skjønner. 🙂
      Uansett så vil jeg si at jeg digger deg og bloggen din! <3

    2. Henriette: Whaaaat, det har jeg ikke tenkt på en gang! For et godt tips. Jeg tenker som deg, hvorfor ikke prøve jeg er såpass allergisk at jeg gjerne tester ut dette 😀 Åå, tusen takk Henriette <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg