JEG TAR EN PAUSE

Selv om jeg ikke har lyst i det hele tatt så vet jeg at jeg burde. Jeg er nødt til å ta en pause for mitt eget beste, og jeg vet at i lengden så vil dette lønne seg. Jeg har hatt akryl- og gelenegler jevnlig siden jeg kom hjem fra Mexico, og dette har slitt en del på neglene mine. Nå er de så tynnslitte at jeg nesten kjenner kjøttet under dem om jeg trykker ned. Det er skikkelig ekkelt, og ikke minst ubehagelig.

Min faste negldame har uttrykt bekymring over neglene mine i lang tid, men jeg har ikke hørt etter. De siste gangene måtte vi legge gele i stede for tipper av akryl fordi neglene mine visstnok ikke tålte noe annet. Nå er jeg helt uten negler for første gang på veldig lenge og det er utrolig uvant. Fingrene mine ser veldig mye kortere ut og jeg klarer faktisk ikke skrive på mobilen! Det er rart fordi i begynnelsen klarte jeg ikke skrive med negler, men nå har jeg tydeligvis lagt om måten jeg skriver på så jeg ikke klarer å skrive uten. Sånn kan det gå. Jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer meg uten, men i hvert fall noen uker. Nå skal de stakkars neglene mine få hvile litt, så tar jeg meg en tur innom et apotek og får kjøpt litt vitaminer som kan være med på å styrke!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

7 kommentarer

Siste innlegg