STATUS UPDATE PÅ KOLLEKTIVET

Nå har jeg akkurat stått opp, og kollektivet er gjenopprettet etter at Kevin kom i går. Jeg synes faktisk det er veldig koselig, og det føles som hjemme når hele gjengen er her. Kevin slokner på sofaen med Urgen og tomatene sine, Sofie blogger, Morten vet jeg egentlig ikke helt hva driver med, haha. Så har du meg da som sitter med havregrynet mitt fordi jeg ikke gidder å lage middag, blogger, er på Instagram, ser på Netflix og prøver å sosialisere meg, alt på en gang. Hei kollektivet! Jeg prøvde å forslå at vi skulle flytte sammen til Barcelona, men det endte med at Sofie ville til Thailand, Morten lo av hele greia og Kevin sendte nasty bilder som ikke skal gjengis eller snakkes om her, hehe. Det ble med andre ord nedstemt. Åh, jeg gruer meg allerede til alle drar fra meg på torsdag og jeg blir sittende igjen alene i Oslo. Jeg må rett og slett invitere venner på besøk hele tiden, eller typ flytte inn hos Emilie som jeg gjorde sist. 


We are so sweet 

Det er snart på tide å komme seg på trening. Jeg har som dere vet startet et nytt og bedre liv uten alkohol. Sofie slang seg på den, i hvert fall ut juli, og vi har også lagt til godteri på listen. Det er egentlig bare snakk om to uker, men da har kanskje lysten på begge deler forsvunnet litt. Vi trenger å endre litt på livsstilen vår begge to, for den har mildt sagt ikke vært sunn den siste tiden. Jeg skal nesten rett fra trening til frisøren. Det blir bare en liten svipptur hjemom for å dusje og fikse meg litt, så skal jeg til Hanne for å løfte festene mine igjen. Det skal bli så deilig! Nå må jeg få i meg litt frokost og komme meg avgårde – xx. 

Forresten – Tusen takk for alle hotelltips til Gøteborg! Dere er best. Vi endte opp på Gothia Towers, omtrent bare det som var igjen med ledige rom av forslagene, hehe. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer

Siste innlegg