MINE MÅL FOR UKEN

God morgen! Jeg har allerede vært oppe noen timer fordi jeg må prøve å få pakket ut av kofferten min og rydde den bort. Kevin kommer nemlig på besøk senere i dag, og da må jo han få plass til sin. Det er ikke så god plass på rommet mitt at begge kan leve ut av en koffert, og jeg er egentlig veldig glad for dette så jeg faktisk får ryddet ut av den (nesten) med en gang. Vi skal forresten spille inn en videoblogg til dere i løpet av uken! Sofie og Morten skal også være med så jeg tror dette kan bli veldig moro. 

Jeg er tilbake i virkeligheten som man kan si det slik. Ferien min er dessverre over, og jeg er hjemme i Oslo klar for å ta fatt på hverdagen. Klar og klar, jeg skulle gjerne hatt feire for alltid. Dessverre må jeg jobbe, og allerede i dag skal jeg tilbake til butikken. Nå vil jeg komme ordentlig inn i rutiner igjen, og denne uken har jeg satt meg noen mål jeg ønsker å få til!

TRENE FIRE GANGER ❤ Som jeg skrev i innlegget tidligere i uken vil jeg virkelig gå tilbake til min tidligere livsstil uten så mye alkohol og med mer trening. Derfor har jeg satt meg som mål å trene fire ganger denne uken, noe som bør gå helt fint med tanke på at jeg faktisk bare jobber fire dager. Det vil si at jeg har tre hele dager uten planer, og jeg bør absolutt klare å komme meg på Fresh en dag etter arbeidstid også. 

TA MASSE BLOGGBILDER ❤ Dette kan bli veldig vanskelig med tanke på at mine to fotografer, Martine og Sofie er borte fra Oslo. Sofie erheldigvis hjemme en liten tur nå, men når hun drar blir jeg loner-blogger. Jeg forstår ikke hvordan andre klarer det! Hvem tar bilder av dere hele tiden? Når Sofie drar nå så kommer ingen av dem hjem med det første heller, så jeg må prøve å få mast nok på vennene mine til at de til slutt gir etter og kan ta noen bilder av meg. Sofie har et kamerastativ, men jeg skjønner jo ikke hvordan det fungerer hehe. Uansett så vil jeg ta noen kule bilder, så jeg satser på at noen av de søte vennene mine stiller opp. 

LAGE MIDDAG FIRE GANGER ❤ Jeg har pleid å være så flink til å lage middag, selv om jeg egentlig synes det er litt kjedelig. Senere i kveld skal jeg sette meg ned og planlegge måltidene for hele uken ut ifra når jeg er ferdig på jobb, om jeg skal trene eller rett hjem og sånt. Jeg har en liste med flere gode retter som er enkle og sunne, så det er bare å velge derfra. 

VASKE LEILIGHETEN  ❤ Nå har verken Sofie eller jeg vært her på en stund, men det blir ganske så skittent allikevel. Jeg tenker å bruke fridagen min på tirsdag til å vaske ordentlig over leiligheten, vaske klær og rydde rommet mitt. Nå skal det bli skikkelig rent og pent her!

PLANLEGGE NESTE UKE ❤ Jeg skal også planlegge hele neste uke sånn at jeg klarer å holde meg inne i rutinene. Det tar litt tid før ting begynner å gå automatisk, men hvis jeg klarer å holde det slik i en måned bør det begynne å gå av seg selv snart. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

9 kommentarer

Siste innlegg