UKENS SPØRSMÅL // DRA TIL RHODOS? FØLGER JEG IKKE ALLE FRA PH PÅ INSTAGRAM? +++

Ville du ha dratt tilbake til Rhodos? Virker som at plassen er bedre en og dra til Magaluf osv

Det er ganske mange yngre som ferierer der, men om jeg var 18-19 ville dette vært et morsomt sted! Det er mange fine steder rundt der annet enn selve sentrum, så jo egentlig. Hvis jeg skulle dratt på “partyferie” ville jeg nok heller dratt til for eksempel Ios. 

Søte deg, hvor er genseren fra?? Den rosa under ‘beauty’? Superfin 🙂

Tusen takk! Den er fra Monki, men er dessverre gammel. 

Er 16 år gutt innafor? Du er babe

Det er nok litt ungt altså! Vi kan snakkes om 6 år 😉

Vet du hvor blusen til hun du poserer sammen med i første bilde er fra?

Den er fra H&M, men vet ikke når den er kjøpt. 

Hvor er den oransje/rød toppen til venninnen din fra? 🙂

Den er fra H&M.

Hva syns du om at Teele hadde kjæreste under oppholdet?

Hvis hun hadde det så er det ikke lov i følge reglene til Paradise Hotel, men for å være ærlig ser jeg ikke problemet. Hun virket å være seg selv der inne 🙂

Er foreldrene dine skilt? kanskje litt frekt å spørre om, så trenger ikke svare hvis du ikke vil

Ja, det er de 🙂 Neida, det går så fint det er bare å spørre!

Kan du ha en Snapchat Q & A og legge det ut på yt ,bloggen din eller bare ha live på Instagram?

Ja, jeg kan absolutt får til begge deler. Nå er det ikke så lenge siden jeg hadde live på Instagram, men jeg kan alltids ta en runde til!

Er den hvite kjolen du har på deg fra Nelly gjennomsiktig? Det ser jo ikke sånn ut, men tenkte å høre med deg. Den er SÅ fin, så lurer på å bestille den 🙂

Åå, tusen takk! Jeg var redd for at den skulle være gjennomsiktig, men den er ikke det så ikke noe å bekymre seg for 🙂

Følger du fortsatt alle fra ph på instagram?

Nei, det er faktisk ikke alle jeg har fulgt heller. 

Er det ikke noen det passer for som du kan reise til syden med?

Jo, to venninner reiste for et par dager siden, men jeg har dessverre ikke mulighet til å være med denne gangen… 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg