JEG KLARTE BARE TRE DAGER UTEN EN DRINK

I dag er min nest siste dag i Larvik, og jeg synes det er kjempetrist! Det er lenge siden jeg har kost meg så mye, så lenge av gangen. Jeg pleier som regel å gå lei etter tre-fire dager, men nå sitter jeg her med følelsen av at jeg ikke vil tilbake til hverdagen i Oslo. Noen av jentene drar allerede i dag, og vi begynner å bli et fåtall igjen her og det er ikke like moro å være her uten vennegjengen altså. Heldigvis hadde vi en perfekt kveld i går, som egentlig bare gjorde at jeg vil være her enda lenger, haha.

Vi dro ned på et sted som heter Skotta på brygga for å spise. Jeg så egentlig bare på de andre spise, men jeg bestilte meg en utrolig god drink! Det var jordbær-mojito, og det er definitivt den beste jeg har smakt på lenge. Nå lurer dere sikkert på om jeg ikke klarte mer enn tre dager uten alkohol? Neida, drinken var helt fri for alkohol! Jeg har faktisk aldri tenkt på at det går an å bestille alkoholfrie drinker, men det er jo helt genialt. Hvis man ikke er så gira på et glass brus og resten av gjengen skal ha drinker kan man jo ta seg en alkohoflri. Det smaker jo kjempegodt!

Etter å ha kost oss i solen på brygga dro vi opp til sentrum. En gang i året arrangeres det nattby i Larvik, og det er en veldig koselig tradisjon! Jeg tror ikke jeg har vært på dette siden jeg var 12-13 år gammel, men alt var akkurat som før i det vi gikk oppover mot torget. Lukten av våruller og donuts lå i luften og det var fullt av boder som solgte etterligninger av deklser til mobiler, capser og vesker. Det var boder fulle av godteri og andre med smykker. Jeg husker at jeg alltid kom hjem med mobildeksel og en “lykkepose” herfra. Det var så koselig å vandre rundt og mimre tilbake til da vi synes det var kjempespennende å få lov til å handle helt frem til midnatt!  

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg