ØNSKELISTEN MIN AKKURAT NÅ

Reklame – inneholder annonselenker

Jeg har skikkelig lyst til å shoppe, men etter å ha kjøpt meg Mac og kost meg maks på festival må det nok vente litt. En ting jeg er veldig god på er å liksom-shoppe! Jeg legger masse forskjellig i handlekurven på nettsider, for så å fjerne en og en ting frem til det er en overkommelig sum igjen. Det som er fint er når nettsiden har en ønskeliste-funksjon. Da kan jeg nemlig spare det jeg sitter igjen med til jeg faktisk kan kjøpe det! Nå har jeg lekt meg litt på Nelly og funnet frem til masse fint som står på ønskelisten nå. 

(annonselenker)  1. HER 2. HER 3. HER 4. HER

(annonselenker ) 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

(annonselenker) 9. HER 10. HER 11. HER 12. HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

5 kommentarer

Siste innlegg