UKENS SPØRSMÅL // VENNER IGJEN ETTER BLOGGKRIG? DATE KEVIN? SMINKEVIDEO +++

Kan du lage sminkevideo en gang? ❤

Det kan jeg absolutt prøve å få til!

Hvordan pc hadde du før?

En fra Samsung. Usikker på hvilken modell, men den er i hvert fall fem år gammel så det var på tide med en utskiftning der, ja.

Hvor lenge bodde du på Fortuna?

Åå, jeg elsker dette spørsmålet! Haha, det er ingen hemmelighet at jeg så på Fortuna som mitt rom, til irritasjon for de andre deltagerne. Jeg tror jeg bodde der i ca. 6-7 uker!

Hvor har du kjøpt den blå kjolen med bananer på?

Den er fra Zara 

Kunne du datet Kevin? ❤️ Stor fan

Så koselig, tusen takk ❤ Jeg kunne nok ikke datet Kevin nå, nei. Vi er gode venner så jeg ser ikke på han på den måten. Jeg tror allikevel Kevin hadde vært en kjempefin gutt å date!

Hei! Har du blitt venn med Martine Lunde og Henote igjen etter “bloggkrigen”, eller er det kleint/dårlig stemning nå?

Hei! Det var aldri en bloggkrig, men mange kom ut med sin mening om ting på hver sin blogg. Jeg har aldri vært uvenn med Martine eller Henote, så det er ingen dårlig stemning der, nei. Jeg hang med Henote under hele festivalen i går, og vi har det alltid veldig morsomt sammen når vi møtes 

Så sykt koselig ut! Vet du hvor de off shoulder toppene er fra? <33

Den hvite er fra Zara, og den blå er fra BikBok!

Hei Andrea! Jeg og en vennegjeng drar ned til Corfu om 2 uker og dermed ned til kavos. Kunne du laget en reiseguide over aktiviteter du anbefaler?<3 PS: vi tar turen inn til Corfu by en dag

Hei! Så utrolig koselig, dere kan glede dere. Det er utrolig fint der ❤ Det begynner å bli en stund siden jeg var der, så jeg husker dessverre ikke navn på noe av strender restauranter eller barer… Jeg vet at det kan være moro å leie bil og kjøre rundt en dag om dere har tid, og man kan også dra på utflukter som jeg egentlig ville, men som vi ikke fikk tid til. Noen venner av oss dro til Albania en dag, og det var visst helt OK, men de reagerte på at albanerne var veldig innpåslitne på jenta til tross for at hun gikk med kjæresten sin og det var ganske ubehagelig. Ellers var det veldig fint der, men greit å være litt forberedt på det!

Fine ringer. Hvor kommer de fra? 😊

Tusen takk ❤ De er fra H&M.

Er du islandsk siden du har islandsk etternavn?

Pappa er islandsk så derfor har jeg islandsk etternavn! Jeg har skrevet mer om det HER

Hvor er skjørtet ditt fra? 🙂

Det er fra BikBok!


 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

6 kommentarer
    1. Kan du ha en Snapchat Q & A og legge det ut på yt bloggen din Eller bare ha live på Instagram. Og hvis du skal ha det kan dupliss si i fra om det og legge deg ut på Snap eller Instagram. Ellers deg ❤️❤️

    2. Digger bloggen din! Jeg bare lurte på en ting, siden pappaen din er islandsk, kan du snakke islandsk?☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg