FESTIVALEN VIA SNAPCHAT

Nå har jeg akkurat våknet hjemme i sengen min sammen med min bff Martine. Vi prøvde oss på nach i går, men egentlig ville begge bare hjem og sove så vi satt og ventet på taxi en time i trappen. Veldig sosiale. Jeg endte faktisk opp med å gå helt fra Stavern til Halsen! For dere som er herfra så vet dere hvor langt det er, og jeg var så sliten i føttene da jeg endelig kom frem til nachet at da ville jeg sove. Logisk. Gårsdagen var HELT AMAZING, og definitivt den aller beste festivaldagen. Det som skulle være en regnværsdag endte opp med å bli den varmete dagen av alle, og med de definitivt beste artistene. Jeg koste meg så utrolig mye, og endelig fikk jeg møtt Henote! Hun har jo vært på festivalen hele helgen, men vi er to surrehoder begge to så det var ikke bare bare. I går klarte vi endelig å møtes og hang sammen resten av kvelden. Det var så moro, og jeg koste meg max på både Tomine HArket og Unge Ferrari og selvfølgelig Karpe Diem som er så jævlig (unnskyld uttrykket) bra live at jeg ikke får puste!!! 

Nå skal vi komme oss opp av sengen og ta den obligatoriske turen til McDonalds. Så skal vi rett og slett bare slappe av og kose oss sammen i hele dag!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg