FLORAL MAXI DRESS

Nå har jeg endelig kommet meg på vors. Til tross for at jeg var hjemme halv elleve i går og la meg til å sove med en gang våknet jeg ikke før halv tolv i dag! Det tyder på at jeg ikke er helt i form, og jeg tror nok heller det var grunnen til magesmertene i går enn hva burgeren, som faktisk ikke var så ille, var. Jeg skrev mitt forrige innlegg i det jeg kom hjem i går kveld og alt var galt, så negativiteten tok vel litt overhånd. Så ille var det altså ikke! Det er en grunn til at jeg drar på Stavernfestivalen år etter år, og det er fordi den er superbra! 

I dag kommer Tomine Harket og Unge Ferrari og jeg gleder meg helt sykt til å stå foran scenen og synge med på Nostalgi3Millioner og Alene. De er så bra, og Tomine har en utrolig vakker stemme. Give me. Kveldens headliner er Karpe Diem, og aldri i verden om jeg drar hjem tidlig i kveld. Jeg, som resten av Norges befolkning, elsker Karpe og det er perfekt at de skal få avslutte denne fine festivalhelgen. Nå må jeg få opp vinflasken her fordi de ter ikke så alt for lenge til vi skal komme oss avgårde. 

I går hadde jeg på meg denne kjolen som du finner HER 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg