JEG KJENNER PÅ LYKKEFØLELSEN

I går kjente jeg virkelig på den ekte lykkefølelsen igjen for første gang på en stund. De små påfyllene med lykke får jeg hver dag, men den ekte, sterke lykkefølelsen fikk jeg i går da jeg merket hvor godt det er å være hjemme. Larvik er en utrolig flott by på sommeren, og jeg har veldig mange gode minner herfra. Uansett hvor jeg drar er det historier eller hendelser jeg husker og tenker tilbake på. Jeg koser meg ute i hagen, drar på kjøreturer og tenker tilbake på friåret med gjengen da vi gjorde det hver kveld, går turer på kjente stier, handler i butikkene jeg har handlet i hele den første delen av livet mitt og føler meg virkelig hjemme. I går dro Marte og jeg en tur til Stavern og kjøpte oss is på brygga. Det var så koselig, og vi fikk mimret litt tilbake fra sene sommerkvelder på utesteder over isbaren. De var det mange av da livet vårt fortsatt var her i Larvik. Vi begynner å bli så gamle, herregud…

Genser Monki // Kjole BikBok // Sko H&M // Solbriller BikBok

I går skrev jeg at skulle noe ganske skummelt i dag. Nå ble det slik at det faktisk ble avlyst, eller i hvert fall utsatt. Hvis det blir noe av skal jeg selvfølgelig fortelle dere hva som skal skje! I stede gir dette meg ekstra god tid til å gjøre meg klar for festival. Vi starter allerede klokken tolv hos Emilie med grillkos, sommerleker og vors. Jeg skal ta det ganske rolig i dag og se hvordan det går. Jeg er ganske lei av alkohol, men nå er dette en spesiell anledning og uansett hvor mange ganger jeg sier at jeg skal holde meg edru ender jeg stadig opp med vinglasset i hånden utover kvelde. Vi får se hvordan det går. Jeg gleder meg uansett så mye!

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg