SPØRSMÅLSRUNDE

Hei, alle sammen! Nå  har vi akkurat kommet hjem fra en liten Sverigetur. Vi dro tidligere i dag for å handle inn litt av hvert, og nå skal jeg bare få satt alt på plass og pakke ferdig kofferten før jeg endelig setter meg på toget til Larvik! Det skal bli skikkelig deilig å komme hjem, så jeg vil bare komme meg ut herfra så fort som mulig.

Forresten nå skal jeg ha en spørsmålsrunde siden dette ble etterspurt da jeg lurte på hva dere ønsket mer av her på bloggen. Jeg skal prøve å svare på video, men jeg lover ingenting fordi dere vet… Video og meg, hehe. Spør meg om alt dere vil så skal jeg svare etter beste evne. 

19 kommentarer
    1. -Angrer du på noe du gjorde på PH?
      – Kunne du blitt sammen med Kevin?
      – Hva studerte du på videregående? Hva studerer du nå?

    2. Hei Andrea! Kjempe kult at du kommer tilbake til Larvik igjen! Du er idolet mitt! Jeg elsker alt du gjør! Har veldig lyst til å møte deg her i Larvik mens du er her så lurer bare på hvor lenge du blir❤️😽

    3. Hvor mange søsken har du?
      Hvilken gjenstand kunne du ikke levd uten?
      Hvilket fag likte du best på skolen?

    4. Hva synes du om astrologi?
      Liker du Shrek? Såfall, hvilken av de 4 filmene liker du best? Beste karakter?
      Hvis du kunne bytta navn her og nå, uten at det skulle vært rart, hva ville du bytta til?
      Kan du fortelle om første gang du du fikk den beste karakteren du noen gang har fått? (følelser, hvor mye du øvde, stress, og slike ting)
      Vil du bli gravid eller adoptere, hvis du måtte velge?
      Er du husredd? (redd for å være alene hjemme, paranoid)
      Hva liker du best med ansiktet ditt? (ikke hår)
      Hva liker du best med kroppen din?
      Favoritt årstid? Hvorfor?
      Har du en favoritt kopp/glass/fat/bestikk? Kan du vise det såfall?
      Du virker som et veldig bra menneske forresten! Jeg håper du får gjort dette på video, men du må vel se hva du får tid til. Stå på videre <3

    5. Hva veier du?
      Hvordan syntes du det var på ph når folk røyke? Har lest at du ikke røyker.
      Hvordan er forholdet ditt til familien? Du nevner aldri dem.
      Leser du noen andre blogger (utenom ph deltakere)?
      Hvor henter du inspirasjon til bloggen?
      Jeg skulle ønske du og sofie kunne laget en vlogg sammen 🙂

    6. – Hvor ser du deg selv om 10 år?
      – Hva er det viktigste for deg i livet?
      – Hva er din favorittmat?
      – Hva liker du best med sommeren?
      – Hva bestiller du helst i baren?
      – Hvilke tre ting ville du hatt med på en øde øy?
      – Kunne du tenke deg å være med i noen andre TV-programmer? (som f.eks farmen, 71 grader nord, 4 stjerners middag osv…)

    7. Hvilken type gutter faller du for?
      Hvordan var du som barn? Rolig, energisk…?
      Om du kunne bodd hvor som helst i verden for en periode. Hvor ville det vært?
      Hva tror du er meningen med livet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg