BESTÅTT HUSMORSKOLE

Reklame – inneholder annonselink

I går var min aller første feriedag, men det eneste jeg gjorde var å farte rundt fra morgen til kveld. Nå skal jeg ikke klage fordi alt jeg gjorde var luksusting som å ordne negler, vindusshoppe og handle inn litt ting jeg mangler i toalettvesken. Allikevel fløy tiden avgårde og plutselig var det kvelden. Jeg hadde planer om å tilbringe masse tid med Martine fordi hun flytter fra oss og drar til Rhodos hvor hun skal være i to hele måneder. Det ble litt kortere enn planlagt, men hun kom innom et par turer før hun dro. Det blir så rart at hun skal være borte så lenge, og at hun ikke skal bo i nabogata når hun kommer hjem. Vi ser hverandre flere ganger i uken, og det er så enkelt å finne på ting når vi bor så nære. Jeg kommer til å savne henne, men samtidig er jeg dødssjalu på at hun skal tilbringe to måneder i Hellas! 

 (Reklamelink) Topp HER

Sofie og jeg skulle ut og ta noen bilder da jeg endelig kom meg hjem i går, og i det vi fant en plass og var klare for å kjøre på med poser begynte det å styrtregne! Plutselig åpnet himmelen seg og vi ble klissvåte begge to. Allikevel ga vi oss ikke med bildene, alt for bloggen vet dere. Neida, men det var litt morsomt å stå der og jeg koste meg faktisk ganske mye i regnet. Hvis dere lurer på hvorfor dere nesten ikke ser øynene mine så er det fordi de har blitt til to hovne baller på grunn av pollen… Det er helt krise nå om dagen med kraftig spredning av gress. Kjempeinteressant, jeg vet, men jeg får ikke sove om nettene en gang og øynene klør og renner gjennom hele dagen samtidig som jeg får nyseanfall hvert eneste minutt. Tenk at dette varer til slutten av august, uff.

Sofie og jeg var superflinke i går, og jeg tror vi begge hadde bestått husmorskolen med glans etter å ha vartet opp med tidenes måltid. Vi fant plutselig ut at vi ville lage tapas og det gjorde vi. Det som er digg med tapas er at man ofte kan bruke mye av det man har fra før, så det var ikke alt for mye som måtte handles inn heller. Vi lage kyllingkjøttboller, guacamole, pølser, kylling i mangochutney, vegetarkjøttboller i tomatsaus, pasta i pesto for å nevne noe. Det var så godt, men vi lagde jo nok mat til å mette tre familier selv om vi bare var fire stykker hehe. Jaja, da har vi rester i et halvt år. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg