SPILLELISTEN MIN AKKURAT NÅ

God morgen, fine lesere! Det er mandag, og selv om jeg har ferie må jeg opp tidlig. Jeg har vært oppe i noen timer allerede fordi jeg har en del å gjøre. I morgen kveld drar jeg hjem til Larvik på ubestemt tid og før jeg kan gjøre det må jeg ordne litt her i Oslo. Jeg blir i hvert fall til søndag fordi festivalen jeg skal på varer frem til lørdag, men om resten av gjengen blir igjen gidder ikke jeg å sitte alene i Oslo. Nå skal jeg snart dra avgårde for å få fikset neglene mine. Jeg pleier å kjøre ganske basic stil på de, men denne gangen tenker jeg å prøve noe nytt og annerledes! Dere skal selvfølgelig få se etterpå, men nå må jeg løpe.

Apropo festival så har jeg laget Etter å ha vært uten ørepropper i over en måned, noe som er helt utrolig så mye jeg vandrer rundt, har jeg endelig fått surret meg til å kjøpe det. Jeg måtte bare da Taylor kom tilbake på Spotify. Det å vite at alle sangene hennes ligger der mens jeg går til jobb uten musikk ble rett og slett for ille. Nå skal jeg dele spillelisten min med dere. Dette er de sangene jeg hører alle mest på om dagen, og de ligger på en liste som heter ELSK. Det vil si at jeg elsker disse sangene!


Hva hører dere mest på om dagen?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg