VELKOMMEN JULI

Tiden løper avgårde og nå er det på tide å ønske juli velkommen! Jeg har gledet meg lenge til denne måneden for nå har jeg ferie ❤ Eller veldig snart i hvert fall. På søndag starter ferien min, og jeg har helt fri fra jobb i to hele uker! Jeg gleder meg til å koble helt av, ha tid til å sole meg og bare leve. Jeg skal snart en tur hjem til Larvik for å møte familien igjen. Vi får besøk av familie fra Island som jeg ikke har sett siden i fjor, så det blir skikkelig koselig! Så er det endelig tid for Stavernfestivalen, og det gleder jeg meg helt sykt til! Jeg har bare ett antrekk, men det finner jeg vel ut av… Nå som vi går inn i en ny måned er det på tide å oppsummere den forrige. Her kommer sammendraget av juni!

MÅNEDENS OPPTUR

Dette er superenkelt. Månedens opptur er definitivt å ha blitt Side2-blogger! Som jeg skrev i innlegget så er dette utrolig stort for meg av flere grunner. Det at Side2 har tro på meg som blogger, og mener jeg er verdig en plass i «stallen» deres er veldig hyggelig! Jeg har blogget i flere år og alltid sett opp til de bloggerne som jeg på en måte er en del av nå. Jeg får så mye inspirasjon og energi av dette, og nå skal jeg virkelig stå på og bevise at jeg fortjener plassen min.

MÅNEDENS SANG

Jeg er en skikkelig stor fan av Taylor Swift, og hun kom nylig tilbake på Spotify! Det gjorde meg skikkelig glad, og jeg har hørt på henne non stop siden hun kom tilbake. Det er så ofte jeg har tenkt over at jeg savner sangene hennes på spillelisten min, men nå er de endelig der de skal være, nemlig på hjertelisten min. Det blir faktisk to sanger denne måneden, og det er fordi jeg klarer ikke finne ut hvilken jeg har hørt mest på! Både Bad Blood og All you had to do was stay har gått på repeat den siste tiden.

MÅNEDENS INNKJØP

Mitt aller beste kjøp denne måneden er definitivt Macen min! Endelig. Jeg hadde min gamle pc i fem år, og nå som jeg har fått en splitter ny mac merker jeg hvor utrolig treg og vanskelig den gamle pcen min er å jobbe med. Alt tok en million år, mens her skjer ting lynraskt. I tillegg har jeg iMovie som jeg faktisk klarer å bruke, i hvert fall sånn halvveis. Det er flere av dere som ønsker mer video på bloggen så det skal jeg prøve å få til nå!

MÅNEDENS NEDTUR

POLLEN! Jeg er så lei av å være allergisk. Det stjeler all energien min, og jeg er så utrolig trøtt hele tiden. Kroppen er slapp og jeg merker at jeg ikke har noen kraft i verken bein eller armer. Det er skikkelig kjipt at litt gult støv skal kunne stjele så mye av energien min, og særlig nå på sommeren hvor jeg vil være ute og kose meg så mye jeg kan!

MÅNEDENS INSTAGRAMBILDE

Dette bildet er jeg skikkelig glad for å ha! Det ble tatt på finalefesten av Paradise, og det er av Ulrikke Falch og meg. Jeg digger den dama, og ble skikkelig glad for å få møte henne i virkeligheten. Det ble også det mest sette bildet på Instagramkontoen min denne måneden.

MÅNEDENS ANTREKK

Jeg har brukt en del sommerkjoler denne måneden, og det ser ut til at det er noe dere har likt. Jeg har fått mange kommentarer om hvor alle er fra, og jeg tror jeg har fått svart på alle sammen <3 Jeg skrev også et innlegg om tips til hvor dere kan finne fine sommerkjoler, dere kan lese det HER. Jeg har et favorittantrekk fra måneden som gikk og det er dette.

MÅNEDENS FORBEDRINGSPOTENSIAL

Jeg har lagt til en ny post her, og det er månedens forbedringspotensial. Her tar jeg veldig gjerne imot tips fra dere om hva jeg kan bli bedre på! Jeg mener selv jeg må bli bedre til å finne nye og kreative måter for å få kule bilder. Det er alt for ofte at jeg bare står i en gate og kikker ned i bakken. Jeg vil prøve å bli flinkere til å ta kule og annerledes bilder, så det skal jeg virkelig forsøke å få til i juli. Kom gjerne med forslag til andre ting jeg kan bli bedre på. Jeg vil jo at dere skal like det jeg deler på bloggen ❤

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

3 kommentarer
    1. Tror kanskje bildene hadde blitt litt mer annerledes også om du ikke tar deg i håret så mye 🙂 Dette er ikke ment som slemt i det hele tatt, men da hadde det blitt litt mer “nytt” også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg