DET BESTE MED FESTIVAL

Festivalsommeren er virkelig i gang, og nå kommer festivalene på løpende bånd her. Det hele starter med Palmesus i helgen, så er det Stavernfestivalen neste uke og deretter Slottsfjell. I tillegg til disse er det selvfølgelig en del mindre festivaler rundt om i landet, og mange kule festivaler i utlandet som allerede er i gang! Jeg har jo skrevet mye om festival i det siste, og det er fordi jeg gleder meg skikkelig. Neste uke er det min tur til å dra på festival! Jeg har allerede kommet med tips til accessories for å gjøre festivalantrekket enda kulere, mine beste tips for å få en vellykket festival og nå skal jeg skrive om hva jeg synes er det aller beste med festival!

Processed with Rookie Cam

KONSERTENE – Det som er så kult med festival er at du får med deg mange konserter på en dag! Hvis du er heldig så booker festivalen inn flere av favorittartistene dine, og selv om showet kanskje er litt kortere enn hva det er på en solokonsert så slår de til med de beste hitsene. Jeg har inntrykk av at en del artister synes det er veldig gøy med festival, og kjører på med skikkelig mye energi under opptredenen. Det er veldig moro og gjør at opplevelsen blir enda bedre for oss i publikum. Jeg skal snart avsløre hvem jeg gleder meg mest til å se på festivalen jeg skal på neste uke, så følg med!

FRIHETEN – Jeg vet ikke hvorfor, men jeg føler meg alltid så fri på festival! Det er jo litt ironisk med tanke på at området jeg befinner meg på er inngjerdet så til de grader, haha. Allikevel er det noe med stemningen som gjør at jeg føler meg skikkelig fri og trygg. Det er så deilig!

MATEN – Dere har nok fått med dere at jeg er en skikkelig matmoms, og elsker god mat. Jeg har generelt et veldig godt inntrykk av mat på festival, i hvert fall de jeg har vært på. I fjor brukte jeg sikkert like mye penger på mat inne på festivalområdet som jeg gjorde på alkohol, hehe. Det er så godt! I fjor hadde de en helt utrolig god taco på Stavernfestivalen, og jeg tror kanskje jeg kjøpte tre stykker i løpet av en kveld. Wopsi, men det er viktig å spise nok på slike dager!

MENNESKENE – Det beste med festival er å dra sammen med vennene sine! Noe av det jeg elsker er å kunne dele minner med de jeg er glad i, og festival er en typisk ting jeg vil dele med vennene mine. Vi har det så mye moro sammen, og det er hyggelig å kunne mimre og le av alt det rare vi gjør i ettertid. Generelt er det skikkelig mange hyggelig mennesker på festival, og de fleste er veldig åpne så det er moro. 

GLEDEN – Jeg vet ikke om det er fordi jeg er i min egen lykkerus, men jeg har følelsen av at folk blir så glade på festival! Alle løper rundt i sin egen lille lykkeboble, og jeg gleder meg allerede til å kjenne lykkefølelsen under konsertene. Det er så hyggelig!

BILDENE – Her kommer bloggeren i meg frem. Neida, jeg har alltid elsket å ta bilder på festival. Det blir så kule bilder! Det er kule spots å ta bilder på overalt, og så mange forskjellige bakgrunner og locations på et sted. I tillegg er det som regel mange kule antrekk og mye farger, noe som gjør bildene ekstra kule etter min mening. Jeg gleder meg så mye til å ta masse fine festivalbilder som jeg kan vise dere!

Hva synes dere er det beste med festival?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

1 kommentar
    1. Utrolig bra høres gøy ut, du liker festivaler, det er bra!
      Jeg tror jeg er lite sosial, typisk mann, trives ikke i store samlinger, ikke på festivaler. Jeg trives løpende på stranda, og jeg trives med å gå i skogen og naturen. Og så liker jeg sitte å slappe av om kvelden særlig i syden. Og så liker jeg planlegge store ting. og se det blir bygget, og se alt ferdig. Og når alt er ferdig da får jeg lyst på nye store planer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg