POSITIVT OVERRASKET

Jeg har nesten ikke skrevet noe om turen vår til Tønsberg, hva vi har gjort her eller hvordan det har vært. Det er rett og slett fordi alt har gått i ett fra vi dro i går klokken tolv og frem til jeg nå er hjemme igjen i Oslo. Jeg tok faktisk toget hjem i stedet for gratis-bussen sammen med de andre for å få blogget, men nettet på toget var ikke noe særlig å skryte av… Nå er jeg hjemme og klar for å gi dere tidenes oppdatering på turen vår. Det ble en veldig kort, men veldig morsom tur! Alt var så bra arrangert, og det var rett og slett veldig moro, Vi var i Tønsberg i to-tiden i går og det første vi gjorde var å sette oss ned for å spise. Dere kjenner oss, vi elsker å spise, haha. Det er utrolig koselig på brygga i Tønsberg, og når været var varmt og solen stekte var det hele perfekt! Vi satt og koste oss litt for lenge så tiden fløy fra oss, og vi måtte omtrent løpe fra byen til hotellet for å klare å gjøre oss klare til tiden. Heldigvis lå hotellet vårt ti meter fra utestedet vi skulle på, så det var ikke lange veien.

Grunnen til at vi i det hele tatt var i Tønsberg var for å være med på åpningen av Foynhagen, som i følge Sofie er det beste utestedet i Tønsberg. Det var et skikkelig opplegg med grillvors fra klokken fem. Det var så mye god mat og drikke, og vi koste oss fra første minutt. Det var Carina som inviterte Sofie fordi hun skulle opptre, og hun fikk ta med Martine og meg så vi følte oss veldig heldige som har en så grei venninne som tar med oss på slikt. Det er litt rart, men jeg tar meg selv i å bli overrasket over hvor hyggelige folk er! Jeg har vel aldri vært på noe særlig arrangementer før i det siste, og jeg er alltid litt nervøs før jeg drar fordi tenk om ingen snakker med meg og bare ser ned på meg. Dette er en kjempedum tanke, og heldigvis blir den motbevist og jeg ender opp med å bli positivt overrasket hver eneste gang! Alle er så hyggelige og imøtekommende og vi hadde en sinnssykt morsom kveld! 

Jeg tok kvelden ganske tidlig, fordi når jeg har fått nok å drikke så vil jeg hjem for å spise og sove. Det var nettopp det jeg gjorde, og jeg tok med det eneste nøkkelkortet til rommet så stakkars Martine stod og banket på i en evighet for å komme inn, haha. Til tross for at jeg la meg tidlig er jeg ganske sliten i dag, og det var like før jeg ikke kom meg opp tidsnok til frokost. Jeg elsker hotellfrokost, og denne var helt amazing! Både Martine og jeg tok med oss to tallerkener med mat til bordet vårt og tømte nesten alt. Nam, nam. 

Kjole Zara // Sko Nelly // Øredobber H&M

Jeg brukte kjolen min fra Zara som jeg elsker, men det skjedde noe helt forferdelig i går! Jeg bøyde meg frem for å hente noe på et annet bord, og da kom jeg borti røyken til ei jente som stod ved siden av meg og røyken sved hull i kjolen min!! Skikkelig trist, men nå har jeg rukket å bruke den mye på den ene uken jeg har hatt den da, hehe… Uff, nei det var ganske kjedelig.

13 kommentarer
    1. Hei! Så synd at kjolen din ble ødelagt! Hvis du skal kjøpe den på nytt, så anbefaler jeg deg sterkt å kjøpe den i en størrelse større. Da vil den sitte mye finere på deg 🙂 Nå henger den ikke pent, men du er nydelig i fargen!

    2. Var bare ment som et råd, altså! Er lett å overse sånt selv. Har også gått i samme fella, og så sett på bilder etterpå at jeg burde hatt en annen størrelse. Man ser det lett på ryggen og under ermene her at denne er for smal, noe som gjør at hele henger litt feil på. Det samme gjelder den flotte gullkjolen du hadde på premierefesten. Der spriket ryggen skikkelig pga at den var altfor liten, noe som ødela litt :/ Fort gjort, men alt blir mye finere når størrelsen er perfekt 🙂

    3. Zara: Den er absolutt ikke for smal altså. Det er en vid modell, så det er godt med plass mellom meg og kjolen for å si det sånn 😉 Ja, gullkjolen var for trang rundt midjen, men måtte ha den størrelsen for at den ikke skulle bli for stor i puppene 🙂 Synes jeg fikk det til å funke fint jeg!

    4. Syntes du ser utrolig fint ut i kjolen jeg. Passer helt perfekt og du kler den fargen. Du er utrolig fin.

    5. Skjønner ikke hva hun over her prater om, kjolen ser helt smashing ut på deg! Jeg har jobbet i klesbutikk i åtte år, og vil si jeg har litt peiling 😉 Nydelig kjole på nydelig jente!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg