JEG SÅ UT SOM EN ANNEN PERSON

God morgen! Nå våknet akkurat Martine og jeg på hotellrommet vårt i Tønsberg. Det ble selvfølgelig en sen kveld, og det vet allerede dere som følger meg på snapchat (andreasveinsdot). Der ble det oppdatert da for å si det sånn! Nå skal vi løpe ned så vi rekker hotellfrokosten fordi det er det aller beste med å bo på hotell. Jeg elsker hotellfrokost…. Nå må jeg løpe, men jeg har gravd på pcen min og funnet et bilde av hvordan jeg så ut for to år siden som dere kan kose dere med til jeg oppdaterer senere i dag med masse bilder fra gårsdagen!

Det er skikkelig rart å se tilbake på hvordan jeg så ut før. Jeg har endret meg ganske mye, og da tenker jeg hovedsakelig på hårfargen. Det er rart å se hvor mye hårfargen og håret generelt kan gjøre med utseendet. På bilder med brunt hår ser jeg ut som et annet menneske! Jeg husker at jeg slet litt i situasjoner hvor jeg skulle vise frem legitimasjon da jeg var brunette, og det var fordi jeg er blond på både bankkort, førerkort og passbildet. Vi ble alltid stående litt ekstra i inngangen til steder, eller i køen på polet fordi de måtte studere meg og bildene mine veldig nøye, haha. Jeg forstår jo det, fordi jeg ser ganske annerledes ut. Jeg har ikke så alt for mange bilder av meg som brunette, men her har dere i hvert fall ett. Det ligger vel noen flere på Instagramkontoen min, men da må dere nok bla et godt stykke ned!

Jeg trivdes egentlig ganske godt som brunette, men det ble litt slitsomt i lengden. Min naturlige hårfarge er ganske lys, og inntil den nesten svarte fargen så det helt hvitt ut. Jeg måtte farge etterveksten annenhver uke, og nå er jeg helt seriøs. I tillegg følte jeg meg ikke like vel om jeg ikke var brun og brukte en del sminke fordi det mørke håret ble så hardt til huden min. Jeg ga opp etter noen måneder og startet prosessen med å få det blondt igjen. 

Jeg kommer nok aldri til å farge det helt mørkt igjen fordi prosessen med å få det blondt er utrolig skadelig for håret. Jeg kunne tenkt meg å teste ut forskjellige blond-nyanser, men brunette blir jeg nok aldri igjen. Hva synes dere forresten om meg som brunette?

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

9 kommentarer

Siste innlegg